2010 m. sausio 1 d., penktadienis

2010.01.01

Apsimatam, kad šiandien tokia data --> 10,01,01. Kam apsimest? Nežinau. Tiesiog tada būtų tik vienetukai ir nuliukai;D

Nors iš tikrųjų, aš visai ne apie tai norėjau pašnekėt.
Juk mes įžengėme į naująjį dešimtmetį. Naujas gyvenimas. Ne šiaip sau rusai sako: S NovymGodam - S Novym Sciascjem. Tai galima interpretuoti taip - atėjo nauju metai, gali viską mesti ir pradėti iš naujo. Iš naujo gyventi. Susikurti ta pasakišką gyvenimą. Juk tereikia panorėti, ir visos svajonės išsipildys. Reikia tuo tikėti.

Asmeniškai AŠ, Saulė, Kamilė arba tiesiog Vėsia nejaučiu naujų metų. Nebuvo ten kažkokio vaaaaau, bleee, nauji metai, eina saaaau xD Ne, tikrai tokio nebuvo. Nebuvo net tokio "ooo,jau nauji". Tiesiog nebuvo NIEKO. Jokių jausmų. Eilinė diena. Na, ja skaidrino tik buvimas pas Ariną:]] Sun:]

O sutikau aš naujus taaaaip:
1)Iš pradžių, 30d.aš net nežinojau kur švęsiu, bet tai nebuvo tokia didelė problema;D Tiesiog aš žinojau, kad nebūsiu namie. O kaip kitaip?;DDDp*
2)Parašė Vika, waaau, prisiminė mane, iš karto supratau, kad su Milana nešvęs, o kadangi aš jai draugė nr2, rašė man ;DDD Susisiekėme su Misia, ir jis padla pasirodė;D Tiesa, pasiūlė naujus kartu švęsti, bet JAI, ne MAN. Ta prasme skambino. O aš kadangi gordaja sučka, įsižeidžiau, taigi parašėm Expertui ir tas geranoriškai sutiko naujus su mumis švęst pas Kahną sodyboje:]
3)IIIIlgas rinkimasis drabužių. Dar sužinojau, kad tėtukas buvo Vilniuje ir nė pusės žodžio man apie tai nepasakė. Taigi, važiuoju į Vilnių pirmadienį. Reikia atnaujinti garderobą:]
4)Nuvažiavome į tą sodybą, mano mažutė Arina irgi buvo, tai buvo super.
5)O toje sodyboje tai kaip Sibire, jmj;D ŠAAAALTA tai pizė. Manėm, kad su Vika nakvosime ten, bet kur jau. Pusė vakaro mąsčiau kaip čia paklausius pas Ariną ar galiu nakvot pas ją;D Om, dar mums reikėjo kažkokios lėvus sumuštinius daryt. IR šiaip, man asmeniškai tai buvo net ne tūsas o lėvas pasisėdėjimas.
6) Lėvas todėl, kad niekas neprisigėrė, buvo šalta, žmonių mažai, gert daug [Trys litriniai buteliai Lithuanica], vėliau dar Tadas atvarė ir atvežė savo butelį. Vot tada biškelį pagėrė žmonės;D
7) O kas buvo?;D Aš, Vika, Arina, Kamilė su Edgaru [Dziku], Povilas [Expert], Edgaras [Kahn] su Jolita [Young shpera, arba DEF], Arnoldas [bbbbrrr, labiau nenorėjau, kad jis būtų], Laimis [nuo kada jis bendrauja su jais aš nžn. ir apskritai nežinojau, kad bendrauja xDDD], Olegas [oj blec, cipa byl tam krutoj xD Smarkača kavalak;D], Ričardas [tas bernas, su kuriuo aš kažkiek laiko muzikinei mokiausi;D jis mane nervina;D], Valdas, Augustinas. Tai iš viso 14 žmonių. Man asmeniškai tai yra MAŽAI. Norėčiau naujus sutikt su 30 ar 50 žmonių;D Eina sau, kaip būtų linksma:]
8) Visi beveik sėdėjo ir mažai kalbėjo.
9) Niekas nešoko.
10) Tuliko net su žibintu niekur nerasi. Nebent pas kaimynus kur nors xDDDD
Išvados. Nuvarėm namo apie 04h, dar dukart nuėjome prie eglės, vargšelė Arina gavo smūgį priekabiavimų;d Exh, tie lėvi bernai xDDD Arina mane maloniai priimė pas save, pamaitino[pyragas, arbata, lbj skanus adbivnoj s ananasami i syyyram, arbata, tortas, mmm, jaučiuosi stora dbr;D], daug kalbėjome[jmj, rimtai apie viską;D], rūbai[pasikeitėm, dar turiu jai atvežt savo;D]. Išvados dar kartą - viešnagė pas Ariną buvo triskart geresnė nei tas "tūsas";D


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą