2010 m. sausio 23 d., šeštadienis

Gyvenimas.


Šiandien aš skaičiau. Daug ir visko. Visokio šlamšto ir anaiptol. Analizavau ir kai ką pritaikiau sau. Užrašiau porą citatų. Nusprendžiau keisti gyvenimą.
Tačiau tai aš darau ne vieną ir ne du kartus per savaitę. AŠ vis planuoju ir planuoju, bet neįvykdau to. Trūksta ... gal kantrybės. Silavoli, vo.
Vėl ir vėl klausau dainų, kurios jau senai pabodusios, bet naujų atsisiųst nenoriu. NE, noriu, bet vėl tas trūkumas. Tingiuuu xDDD Ok, bet aš norėjau ne apie tai;DDDD Biškeeeli nukopinsiu nuo Loretos blogo ir pritaikysiu saaau;DDDD


Mano 2009 metai;DDD

1. Событие года: Daug naujų, įdomių pažinčių xD
2. Цвет года: violetinė.
3. Группа года: Noize Mc, Zveri - 4ever;D
4. Лучшее путешествие года: Šventoji.
5. Вечер года: Buvo jų pakankamai daug, net neprisimenu dbr;D (blush)
6. Одежда года: Džinsai, maikė, sijonukas, aukštakulniai xD
7. Разочарование года: Draugo išdavystė.
8. Песни года: Noize MC - Выдыхай.
9. Настроение года: linksmas žmogus xD
10. Время препровождение года: miegas xD
12. Лучший день года: penktadienis xD
13. Книга года: Jodi Picoult19 minučių
14. Напиток года: "Kruvinoji Merė"
15. Время суток года: naktis
16. Город года: Vilnius.
18. Знакомства года: Loreta, Arina, Edvinas, Edvinka.
19. Мечта года: Gaut tą, ko nori visos. Gavau xD
20. Вопрос года: Nu kodėl???
21. Самый счастливый месяц года: Rugsėjis.
22. Погода года: Jūra, saulė.
23. Поступок года: Drąsiai žengiau į nežinę ir jinai mane priėmė.
24. Человек года: xD O jei rimtai - Michael Jackson.
25.Фраза года: "Eina jie šikt. Tu esi geriausia. Nekreipk į juos dėmesio".
26. Цель года: Pasiekt kažko, ko dar nesu turėjusi.
27. Тусовка года: Pas Edviną sodyboj, Lioliko b-day, Jolantos b-day xD
28. Итог года: Metai buvo sėkmingi. Esu jais patenkinta. Jei manęs paklaustų - ką norėtum pakeisti 2009 metais? Aš atsakyčiau, kad nieko. Viskas, kas įvyko yra man pamoka. Kai kurios šios pamokos buvo skaudžios, kai kurios linksmos, bet jos mane pamokė, ir dabar aš esu kitokia.

1 komentaras: