2009 m. gruodžio 31 d., ketvirtadienis

Naujas gyvenimas.


Liko vos kelios valandos ir bus kiti metai.
Kažkaip net nesitiki...
Šie, 2009 metai prabėgo labai jau greitai...
Dabar neateina į galvąąą ką aš per šiuos metus gero nuveikiau...
Sutikau daug nuostabių žmonių, bet jie mano gyvenimo kely pabuvo neilgai - greitai išėjo, man paliko tik nuostabius prisiminimus. Jei manęs paklaustųk, ar aš norėčiau juos sugrąžnti, nežinau koks būtų mano atsakymas... Gali būti, kad ir neigiamas. 
Nusipirkau daug naujų rūbų, išvykau į dvi keliones - Šventąją ir Lenkiją. Jau nepamenu netgi, kokiam mieste Lenkijoj buvau xDDDD Iš galvos iškrito...
Daug, labai daug linksimnausi ir gėriau xDDDD
***
Nuo 2010m.sausio mėn pasižadu:
1) Baigti valgyti, kai to nenoriu.
2) Pamiršt tokius dalykus kaip Čipsai ir Saldainiai;D (inlove)
3) TAUPYTI.
4) Baigti kalbėti nesąmones ir surimtėti.
5) MOKYTIS.
6) Miegoti kaip žmogus, po 8-10h, o ne 5-6h.
7) Negerti iki nusigėrimo xDDD
8) Rast naujų draugų:]
9) Nepamirštamai atšvęst savo aštuonioliktąjį gimtadienį.
10) SPORTUOTI.
11) Nepagražinti pasakojan ką nors xDDD [va čia aš pradedu savim didžiuotis, išties, pradėjau mažiau meluoti;DDD]
12) Nevadovauti xDDDD
13) Baikti galvoti apie tuos, kurie to neverti.

Tikėėėkimės, 2010 metais pasikeisiu ir būsiu gera mergaitė;D

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą