2010 m. sausio 11 d., pirmadienis

+ or - ?

Aš jaučiu kaip nerimas kaupiasi mano sieloje, ir širdis pradeda plakti greičiau...
Greitai ateis ta valanda, kai tai atsitiks,
Ir aš nieko negalėsiu nulemti, tai bus ne mano valia.
Tai bus Jo nuotaikų kaitos sprendimas.
Jei Jis bus gerai nusiteikes - viskas bus puikiai,
Jei ne - aš grabe.
Na, gal ne tiesioginiame, bet kažkas panašaus bus.
Veltui pinigai bus išvaistyti, nuotaika sugadinta, noras gyventi....
Na, jis niekur nedings.
Tačiau vistieeek....
Bet aš būsiu optimistė.
Rytoj bus viskas puiku.
Aš tikiu.

Dabar pagalvojau, kad reikia man jau padaryti sąrašą.
Pagaliau, ir taip ilgai delsiau.
Su mama pakalbėjau, jinai pasiūlė rengt gimtadienį kažkur bare xDDDD
Prie stoties, apačioje, kažkur rūsyje.
Rytoj su tėvu nuvažiuosiu tenai, reikia viską apžiūrėti, nuspręsti ar man tinka.
Ech, nes Kazlovskis, te duoda Dievas jam sveikatos, ir tegul niekas daugiau nedaužo jam mašinos, laaabai jau daug prašo vien už nuomą.
300lt ir tai, su nuolaida. Kaip draugam tipo.
Bet JUOKINGA,
Ok,sumoku 300lt, + maistas + gėrimai + muzika.
Tai kas išeina? Ogi šnipštas.
Daryčiau aš namie, bet ne savo. Maniškis per didelis, bus daug tvarkymo tada xDDD
Ech, nežinau aš nieko.
Labanakt, Vėsia.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą