2010 m. sausio 14 d., ketvirtadienis

I don't know.

Šiandien jaučiu tą vadinamąją "nuotaikų kaitą".
Lbj nervina tai :///
Kažkoks asilas "facebooke" mane pavadino asilu, teta su mama kalbėjo apie gimtadienius ir kaip visi ten prisigeria. Dalinosi tokiom va nesąmonėm : "Edvino gimtadieny išgėrė du butelius degtinės". Jetus, o aš galvojau, kad tik senelės tokiais melais tiki xDDD Buvo 26 žmonės ir išgėrė "tik" du butelius. Jmj, jie tikrai nežino ir net neįsivaizduoja kas darosi "tikruose tūsuose", o ne mažuose draugų susibūrimuose xD Jmj, kai buvau devintokė gėrėme ant trijų butelį "Sobieski", jetus, būdavau girta kaip šluota, bet nieko, xDDDD Vėliau negerdavau pusmetį, o kartais ir ilgiau xDDD O kartais visai eidavome kitą dieną gert ir buvo bbd. O čia ble, atsirado kažkokio už senėjusio luomo atstovai ir sako, kad prisigeria po trijų stikliukų degtinės xDDD Dabartiniam jaunimui net į galvą neduotų;DDD Tačiau neesmė. Bus taip, kaip aš norėsiu, nes tai mano gimtadienis.

!!! !!! !!! Woohoo !!! !!! !!!
Gavau įskaitą iš vairavimo, dabar liko gaut įskaitą teorijos ir regitros durys atviros:]]]
Nors tai dar tik pradžia, bet aš džiaugiuosi, net nežinau kodėl. Džiaugiuosi, kad gera. O mano kūnas nori greičiau grįžt į "La Seza" parduotuvę ir nusipirkti gražaus apatinio trikotažo:]]]*** Yee, reikia kada į Ozą nuvaryt, bijau, kad mano nužiūrėtąją suknelę nupirks:///

Jau sudariau sąrašą ką kviesiu į b-day:]
Beja, ne tik žmonių sąrašą, bet ir reikalingų produktų pirkimo sąrašą. Kas, kiek, kur, po kiek:]]]

Jaučiu antrąjį "Late" kavos puodelį skrandį ir jo  norą ištrūkti;D Jei nori - tai reikia xDDDD
O šiaip, šiandien jau išgėriau du puodelius "Late" ir trys vyšninės arbatos:]]]

Geros dienos:]]

1 komentaras: