2010 m. sausio 18 d., pirmadienis

Nothing special.

Eilinį kartą atsisėdu prie stalo, eilinį kartą įsijungiu tą nelemtą dėžę, nors namų krūva, bet mane ramina tai - naktis ilga. Neduodu sau normaliai miegoti. Galvą kvaršinu apie "jmj, reikia liekmėti" ir šiaip, įvairiom nesąmonėm. Tačiau...
Nu nežinau.
Kažkaip be nuotaikos.
Šovė į galvą ger mintis - jmj, kodėl dabar viskas taip pasikeitė?
Aišku, labai gerai, kai kiekviena sžmogus turi savo telefoną,gali laisvai mėgautis interneto duodamoms galimybėm,bet...
Aš pasiilgau ilgų pasišnekučiavimų per namų telefoną. Ta, kur su ilgu laidu, ir dideliu rageliu:]]]
Pasiilgau klausimų : "Man kas nors skambino?" arba "Ar mane kas aplenkė?"///
Ech, praėjo tie laikai.
Dabar jau nebe taip.
Dažniau yra užduodamas klausimas "Duok savo numeriuką, pupuliuk".

Krc, brolis atėjo ir pertraukė mane, dbr užmiršau mintį xDDD
Trumpai apie šiandieną.
Pradėjau kviesti žmonės į savo gimtadienį, ir žinote kąąą? Visi pradėjo prašytis tenai!!! Taip, taip!!! Prašytis. Ir dar atsirado tokių, kurie neturi suknelių. Nu blet, nervina. Kaip trenkčiau, jmj... Juk tai mano gimtadienis, mano šventė, ir aš nenoriu, kad čia kažkokie priekaištai būtų. Am, dar pasakiau, jei nesugalvos superinės dovanos, tegul dovanoja pinigėėėlius, ech, savanaudė kalė xDDD***
Telefonui visai stogą rauną, čiuju, reiks vežt į taisyklą...
Jep, gavau iš lt rašinio 8, tai dbr laiminga, pusmety bus 8:]]] jeeetus, kokia buvau laiminga:]]]

O dabar reikia kažkaip užbaigti visą šitą sapaliojimą ir eiti graužti knygų.
Taigi, mieli mano draugai, kuriem sbuvo suteikta teisė skaityti mano blogą - šaindien jokių romanų, tik eilinės nesąmonės.xDDD

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą