2010 m. sausio 12 d., antradienis

Katastrofiška diena su gera pabaiga:]

Ši diena yra kitokia nei prieš tai buvusios. Šiandien kažkas pastebėjo, kad aš pikta, ir jam parūpo kodėl. Aš abejoju ar jis nerimavo dėl manęs, galbūt, jis taip elgėsi vedamas smalsumo... Tačiau tai nesvarbu. Dabar, praėjus kažkiek laiko aš suprantu, kaip gera širdy, kai kažkam rūpi...

Nors rytas mano prasidėjo tikrai ne kaip.
Jau sapnuodama sapnus jaučiau, kad kažkas bus gerai. Nors aš skundžiuosi kaip didelė miegalė, šiandien buvo kitaip. Miegojau trumpai, atsikėliau anksčiau ir gulėjau. Galvojau, gal pramiegojau ar neišgirdau žadintuvo...
Tada sekė kelionė į Vilnių su tėčio "Passat'u", tylutėliai sėdėjau ir šildžiausi savo rožiniais kojinaitėmis papuoštas kojeles užsikėlusi ant dešiniojo šildytuvo ir mėgavausi mintimis apie būsimą gimtadienį:]
Tada, tuo nustabiu laiku man buvo nusispjaut, kad telefono akomuliarorius greitai išsikrau, o pakrovėjo neturiu[beja, ir dar problema, kad ten hm..kur yra įkišamas pakrovėjo laidelis pasilikusi sulužusio pakrovėjo galvutė xDDD], negalvojau nei apie nuostabią vakarykštę suknelę, nei apie dirželius,kuriuos reikia nupirkti laikrodukui...
Su tėtuku buvom užėją į "Kavinę-Barą" prie stoties, o ten kainos ne mažos..:D
50lt --> du karšti patiekalai,
40lt--> vienas karštas patiekalas.
Ir visas likęs maistas jų.
Šiaip iki 24h, bet už kiekvieną papildomą valandą + 20lt.
Tėtukas sutiko, bet mamytei pasirodė, kad kaina per didelė.
Taigi, rytoj ar poryt teks mintį taką iki Karčemos[iš tikrųjų rašosi karčEma, o ne karčIAma xD Mum lt mokytoja pasakė;D] ir į Bravo sodybą. Ech, ilgas kelias:] Bet nieko, jei reikia - tai reikia:]
Vilnius, važiavimas, viskas normaliai. Aikštelė. Nesekmė. Ašaros. Paguoda. Vėl ašaros. Važiavimas į stovėjimo aikštelę. Visiškas neatidumas ir "dzin". Neišlaikyta. Liepų kelio maxima. Puodukas "Late"kavos, neskani žuvis, kurios nesuvalgiau, bandelė ir salotos. Irisai[vėliau tapau Irisinė xDDD], kažkokie lbj skanūs už 25lt su persikais, šokoladas "Princas" ir vaisinė arbata. Niam. Vėl ašaros. O tada apsiraminimas ir bibio dėjimas ant visko ir visų. 300lt už kursus + 60lt už paildomą pamoką + 30lt už pirmos pagalbos išklausimą.
O namie buvo cool. Tie nuostabūs naktinukai jau ant mano lovos ir tooookie kvepiantis... mm...
Dabar aš laiminga:]]]
Beja, regis man jis kažkiek patinka xDDD Žiauru xDDD Už ką taip man kenkia Dievas?;D Aš juk kažkada sakiau, kad jis fuj fuj fuj xDDDD

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą