2010 m. sausio 5 d., antradienis

Sausio penkta.

Gera mergaitė niekada neiškels tau scenos. [oj,čia kažkaip ne apie mane;D kartais keliu scenas;DDD]
Ji nesisvaidys priekaištais. [o daaaa....;DDDD]
Nepyks. [ech, mano blogoji yda - nemoku pykt:///]
Ir nesikeiks. [blush]
Ji nerukys.[eeej, gal čia specialiai nori įrodyt, kad aš ne gera mergaitė?;D]
Nesišlaistys naktimis. [šlaistysimės kartu arbaaaa jis bus didelis flegma ir nenorė niekur eiti, o aš namie sėdėt negaliu:x]
Niekada nevėluos ateiti. [kas? aš?;D]
Patiks tavo tėvams. [tėvam tai tikrai patiksiu, juk moku trys kalbas;DDD]
Ji niekada nesuteiks tau skausmo, ir niekada nesuteiks tau laimės. [dievaaaži, neee;D]

Išvados.
Aš esu geriau už gerą mergaitę;DDD

O dbr apie šiandieną.
Žadėjau sau, kad šaindien bus "iškrovos diena", t.y.nieko nevalgysiu, ir ką jus manote?;D Nuėjau į Mcdonaldą, nusipirkau mėnsainį su sūriu ir "late" kavos;DDD Šitu gėėėėriu prikimšau savo skrandį;D Grįžusi namo dar valgiau;D Dbr du indelius joguto, truputį troškintų bulvių, o dbr valgau Pringles [Texas Bbq sauce";D
Njam, galima pirštus suvalgyt;D Iki pilnos laimės trūksta tik "late" kavos:]]]

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą