2009 m. gruodžio 10 d., ketvirtadienis

Eilinis kartas, kai Saulė - skundų maišas;D

Šiandien mano sieloje atgimė sena, faina Saulė, kuri būdamo ahujennai linksma, bibį dėjus ant visų ir jai buvo tryskart nusičirkšt ant mokslų;D Na neee, per stipriai pasakiau, beeet...kažkas panašaus ir buvo:]]] Kaip buvo faina permet, buvau beveik suaugusi ir tokia...nepriklausoma:]]] Galėjau vaikščioti į visus tūsus, lankytis pas draugus, šokiai nelikdavo nepastebėti, o dabar...dabar ne taip... Mano dienotvarkės didžiąją dalį užima mokymąsis. Mokymąsis lietuvių, istorijos, matematikos. O labiausiai istorijos. Ar jūs kada nors darėte dvi užduotis dvi valandas su šešiom knygom? Ne? Nesistebiu. Permet, aš bibį dėčiau ir eičiau palaikyt kompanijos kompiuteriui:]]] Mano pc gasėjo kaip filmų taupymo aparatas, o galva buvo prikimšta minčių apie naują kelionę į Lietuvos sostinę ir naujų rūbelių pirkimą. Aišku, neaplenkiant ir kino:]]] Eidamvau miegoti, kaip visi protingi žmonės, na išskyrus tuos atejus kai susirašinėdavau su Leo, tam miegas nebuvo svarbiausias gyvasties palaikymo galia, kitaip nei mano;D Tada miegodavau po 9-10h ir dar skundžiausi, kad neišsimiegu? Kokia buka savanaudė buvau. Dabar miegu po 6h, o kai leidžiu smegenėlėm pailsėti 7h būnu pakiliai nusiteikusi ir neapipuchšy, kartais netgi palepinu savo gražufi feisą makiažo pagrindu;D ok, baigiu skųstis;D Blet, vėl 24h. Ej, davai prisipažinkite, kas žino, kas mane užburė?;D Kažkaip šiuo laiku visai nesiseka;D Mano sexo objekltas išvarė į užsienį, prieš tai mane pradžiuginęs žinia, kad po Naujų varys į Angliją;D Yeee, pasidžiaugiame už mane, vienuolių armijos neapsieis be manęs;D Kankina bemiegės naktys, čia vot niekam nelinkiu. Tupi kaip begemotas lovoje, pilvas penktus maršsu groja, bet kur valgysi - pastorėk vos vienu kg, tai tuoj visi pamatys ir pradės apkalbinėti;D Apetito neturiu jau gal kokį mėnesiuką, bet... Mėnesinės dar normoj, geležies netrūksta, vėjas neneša, pajuda kojos, tai dar sveika;D Ausų būgenliai klauso jau n-tajį kartą tas pačias dainas kurios įgrysusius iki gyvo kaulo. Ne, mirusio kaulo. Nee, meluoju, turiu dvi "naujas" Zveri dainas;D Var;D
Per daug išsiplėčiau ir visai pamiršau pagrindinę mintį, bet ielinį kartą nesmė;D
P.S.Katyk sugalvojau ko noriu;DD
P.S.S.Gražaus tamsiai mėlyno lako:]] Ačiū, Zveri už dainą "Za liubov is gorluška";DDD

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą