2009 m. gruodžio 22 d., antradienis

2009 metai.

Kaip visada - skaičiau point.lt dienoraščius, ir atraudau šią įdomią frazę "Kas tau gero nutiko šiais metais?". Rimtai privertė susimąstyti:] Kas gi atsitiko tokio nepamirštamo? Mm???
Išskyrus tuos lėvus susirgimus angina, begalinius nusišnekėjimus, pagarsėjimą kaip "sexy bitch"?;DDD Nors iš tikrųjų, kažkuirą prasme man patinka, kad mane taip vadina;D Jie patys pabrėžia, kad esu geidžiama,super ir pan :D Juk ne visos gali būt "sexy bitch", čia lyg ir šlovė;D Taigi, tai vadinama "gerosios pusės įžvelgimas ten, kur kiti skęstų liūdesy";D
Taigi, pradeeedu vardintu tuos nuostabius dalykus, dėl kurių šie metai yra šie, ir dėl kurių aš jų niekada nepamiršiu. Na gerai, pamiršsiu, juk ir taip, atmintis biški kiaura xDD Iškris ir vsio:]]]Bet dabar ne apie tai.
Pirmoje vietoje puikuojasi hm... susipažinimas su Loreta;D (blush) Nu aš negaliu, ji per duag svarbi, kad jos nepaminėčiau;D
2.Edvinas. Jis blin, kaip visada puikuojasi pirmuose vietuose, pradedu manyti, kad jis kažkoks neįprastas;D 
Va, kaip ir dabar;D Sėdi padla skype ir mano, kad ikonėlė "Saulė" prisijungusi ir neparašo. Ot velnio vaikas:D Am, dar šian man Justyna Bnakovska sakė, akd jis iš Varšuvos atvežė jos sesę, nežinau, ar ji čia norėjo namiknut, ar šiaip ką sakyt, bet man nelabai rūpi tai :D
3. Savorankiška, stiliaus pasikeitimas. Nu ką, tapau moterišesnė;D
4. Planai. Labai daug ir labai įvairių;D
5. Negaliu pasakyti, kad nesitūsinau, ens taip nebuvo:d Linksminausi labai dažnai ir visur:] Iš tikrųjų, buvo išties gera:] Ir turiu paminėti, kad nevėmiau prisigėrus:D IOr nebuvo bloga :D Nu ką, moteriška mergaitė atrado svaju mėru :D :D
6.Begaliniai pasivaikščiojimai su Yuki, pokalbiai. Niam. Visada draugė:]
7. Parašysiu kai sugalvosiu :D

O dabar tipo blogiausi dalykai, kurie man atsitiko xDD
1. Visiškas bibio dėjimas ant kitų nuomonės.Na išskyrus tuos atvejus, kai patarimai buvo prasmingi.
2. Žiaurus ignoro mėtimas tiems, kas man atsibodo :D Ta prasme, Mironui [nors jis pasiliko mano draugas], Jure Draboviču[jis norėjo būti mano draugu xDDD LOL], Erikui[xa, tegul ir toliau svajoja apie mane. Dbr pagalvojau, kad nereikėjo jam sakyt kur gyvenu:/// fuck], Arcydas, Vadimo draugas[nu tas iš Joninių;D Stakuc sakė, kad jis gyrėsi jiem,kad su 
manim susirašinėja, o Vadimas ir Stakuc pasakė, kad tai truks neilgai xDD XA-xA],
daugiau neprisimenu,  tai dar prirašysiu, kai prablaivės atmintis xDDD
3.Senelio mirtis. Visdar turiu jo laiškutį su palinkėjimais 15-ojo gimtadienio proga.
4. ...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą