2009 m. gruodžio 19 d., šeštadienis

Big city life.



Ten, kur visada mano širdie norėjo.
Ten, kur aš turiu būti.
Ten, kur viskas yra, ko mna reikia.
Kur žmonių apstu.
Kur pinigai iš dangaus krenta.
Kur policija kažką daro [te atleidžia man pusbroliai;D]
Kur egzistuoje ne tik popsas.
Kur versaci, gucci rūbai ne pasaulio pabaiga.
Kur nėra tokios žiemos.
Kur žmonės šypsosi vienas kitam.
Noriu eiti aveniu ir matyti einančią įžymibę.
Kur Briteny Spears galima matyti ne tik tv, pc ekranuose.
Kur daug, labai daug žmonių.
Žiūrėti lyg į televizoriaus ekraną, ir eiti per gatve, kurioje buvo nufilmuotas nuostabus filmas:]
Būti firmos žvaigždė.
Galimybės tobulėti ir pasiekti.
Galimybė keliauti, ne tik į "studentų, namų šiemininkių, vairuotojų" kelionę - Turkija.
Žmonės, noriu gyveniti, o ne egzistuoti!!!
Man bbd, matyti besimansturbuojančius vyrus vidury gatvės, tokius galime išvysti ir mano mažame miestelyje.
Nusiširkšt, kad didmiesčiuose daug nusikaltelių, gangsterių, mafijozų, narkomanų, alkoholikų, prievartautojų ir pan.
Nusispjaut ir į tai, kad reikės viską palikti ir išvykti.
Aš to noriu.
Tai lyg ir gyvenimo tikslas.
Išdristi iš šito mėšlo ir suteikti gyvenimą vaikam.
Noriu, kad vaikai manim didžiuotusi.
Nuostabia mama.
Nenoriu aš likti šioj Lietuvoj ir kiekvienam, kas turės galimybę, aš linkiu nešdintis iš čia.
Čia nieko nėra.
Elektros, naftos, iškasenų.
Aš realiai suprantu tuos, kurie emigruoja. O tokių yra ne vienas ir ne du šimtai.
Jū tūkstančiai. O kiek išvažiavusių jau? Milijonai.
O imigruojančių į Lietuvą dešimtys. Hm... Labai ryškus skirtumas.
Mano draugas,Alga grįžo iš Anglijos į LIetuvą. Draugų aplankyti.
Mane šokiravo jo sms pasakojimas, čiuju, realus pasakojimas dar labiau šokiruos, bet nesmė:]
Sakė, kad per vasarą uždirbo 5000svarų, apie 17000litų.
Lietuvoje tiek neuždirbsi. Ypač dirbdamas paprastą, juodo darbininko darbą.
6000lt gauna tik labai aukštos kvalifikacijos žmonės.
Ne studentai.
Per vasarą, Lietuvoje uždirbčiau maximum 3000lt, tai čia DVIGUMAI mažiau nei ten uždirba žmonės per mėnesį.
Bet ką čia sakyt, juk čia Lietuva, čia lietūs lyja. Čia žmonės niūrus ir nedraugiški.
Taigi, bay bay dar nesakau, bet po kelių metelių visai įmanoma, kad tai teks pasakyti:]

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą