2009 m. gruodžio 17 d., ketvirtadienis

o man px;D

Nes ją lbj myliu:]]]
Visada mylinti, palaikanti, tikinti:]
Visada neturinti laiko susitikt,
Visada graži ir su tookiom mielom lūpyyytėm:]
Žmogus, kuris nepyksta ir yra kitas aš;D
Ji yra Ji. Jos niekada nepamirši.
Ją myli visi.
Jei nemyli tai pavydi;D
O dbr ne apie ją;D
Krc, perskaičiau šian vėl Arvydo žinutę;D
Ale jis ir duoda:D
***
wau prirasiai tai ohoho
na tam yra svarus paaiskinimas-bent jau man tai tikrai
pasikeitei tu saulyt, issinerei is pilkos pelytes kailio,igavai kurkas daugiau drasos nors ir iki siolei tokia buvai bet netame esme aplinkiniai kuzda o ir pats tuo issitikinau jog labai pasikelei kitu akivaizdoje skamba kvailai bet.... tas mane ir atgraso nuo taves visa si laika-tiesiog esu netavo nosei,netavo lygio asmenybe kad atkreiptum demesi ir bent trupuciuka skirtum laiko bendravimui...
***
Nu kagi, tu Saulyt pasikeitei, dbr kęsk be draugų;D Vat, net tavo kaimiškos draugės nusisuka;D Trbt tu tikrai per didelė kalė,reikia jau mažiau kalintis ir būti normaliai kaimietiškai bobai;D Bibį dėt ant visų kavalių, versačių ir mėžti tvartą;D Manyti, kad Šalčininkų turgus prekiauja pačiais 
sexualiausiai ir axujeniausiais rūbeliais;D Plaukus pakirpt pat malcika, padažyt na pioruški, leisti ataugti visiem nereikalingiem plaukam, taupyti vandenį - maudytis kartą per mėnesį, einant į bažnyčia. Apatinius keitsi taip pat, einant pasimelsti ir pakalbėti su Dievuliu. Rikia būtinai rankų nagus nesikirpti 
ir leisti visokiem pacūūkam ir ūtelėm misti mano kūnu. Pradėti kalusytis sansoninės muzikos ir manyti, kad Santa Barbara geriausias serialas pasaulyje.
Krc, degraduot ir gyvent kaip XXamžiuje.
Labas kaime, tariu aš;D

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą