2009 m. gruodžio 19 d., šeštadienis


"Atsiprašau, aš turiu reikalų. Tikrai atsiprašau. Aš tau paskambinsiu. Kitą kartą tikrai susitiksime. Juk žinai, kad susitiksime"- ech,
kokia aš kalė. ne viena ir ne du kartus esu tai sakiusi. Ne, ir ne dešimt. Tiesiog aš tokia. Taip, taip, žinau, kad mane Dievulis per paskutine dieną, ant Juozapo kalno mane nubaus, gal duos panašią bausmę kaip Sizifui, bet gal..
o gal jis mane įsimylės?:D
ok ok, tai mano per daug kvailas humoras rašė, ne aš xDDD
Prie temos.
Aš tikrai ne ta, kuri vaikšto visur su visais. Man to nereikia. Aš noriu geriausio.
Ir jį surasiu.
O žinai Erikai, kaip man buvo nuostavu klausytis kaip tu apšikinėji Olią?;D Nu da, gal ir malonu, bet tai, ką jūs padarėte buvo išties negražu. O ji juk tik juokavo
***
O kodėl aš darau taip? Todėl kad ieškau tobulumo. Man nereikia bet kokio, man reikia geriausio.
Geriau būk mano draugu,o ne geisk manęs, jei aš tau nepasakau atvirai, kad man patinki.
Tiesiog tu kentėsi.
Aš nemoku mylėti. Aš nemoku pavydėti.
Tiesiog, tai ne man.
Per biologijos pamoką darėme testą, tipo "kokia tavo didžiausia stiprybė". Aš pasitikėjimas savimi.
Va taip.
Ech, pasidalinsiu istoriją kaip aš susipažinau su "Gražiausiu Šalčininkų vaikinu"xDBuvo ruduo. Bet jokie lapų liečių nebuvo, švietė klaršta Rugsėjo saulė ir visiem maloniai šypsojosi. O mes, ŠLTG mokiniai skuvbėjimo į smegenų plovimo įstiagą. Mokėmės, mokėmės.
Staiga, Elvyra sako, "krc, turiu tiek ir tiek kvietimų į tūsą, davaj, varyk ir tu", Saulė pasakė "aišku ne, nieko nžn". Vėliau, po dagumos minučių vaikščiojant po labdaras ieškant mėlynos medžiagos, ir pasikalbėjimo rūbinėje, Saulė, jau kitą rytą nusprendė varyt į tą tūsą:D Pajamė, apvogė savo pusbrloliuką ir turėjo pilicininko kepurę, ženkliukų daug, xDD atėmė iš Melisos liemenė ir buvo pasirengusi tūsui. Atvarė ten. Žiuri žiuri, jau galvojo, kad pako, bet nu jmj, namto ji to nuostabaus bernioko xDD Sėdim prie stalo. Žiūriu, kažkokie visi nlbj :D ALe dumaet bbd, papju ot goria :D ale gėrėm tj dembuvka" buvau girta,tai ne viska nepamenu xDD tik dar lbj mielas atsiminimas - miegojau jausdama jo ranką savojoje, jis pats taip panorėjo. Be to, jis slabačiok, pirmas nulūžo xDDD O dar ryte, juos visus, girtuoklius pamaitinau:D Geroji mamytė blin xDDD
Tačiau, jau praėjo dvi savaitės, kaip aš jo nemačiau. Mano kaiura atmintis jau neatsimena kaip jis atrodo, bet tai tikriausiai į gerą xDD Šizofrenikė blin xDDD


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą