2009 m. gruodžio 13 d., sekmadienis

Sekmadienio popietė.

Raf, eilinė diena be nuotaikos. Eilinė diena kai tupiu namie. Telefonas kaip užmuštas tyli. Širdyje smelkiasi nerimas dėl nepadarytų namų darbų, o organizmas šaukia, kad neiškęs dar savaitės miego trūkumo. Motina su tėvu pykstąsi dėl įvairių menkniekų, pvz:dėl arbatos. juokinga tiesa.
Eilinė diena su puodeliu arbaos ir plytele šokolado, vėl tie patys žodžiai "nuo kitos savaitės sportuosiu ir nevalgysiu čipsų, bei šokolado", hm... Aš pradedu kažką daryt, bet greitai noras praiena ir aš metu. Metu pradėta darbą, o gal... Gal jei baigčiau, kažkas iš to išeitų? Gal atsirastų trys žmonės, kuriem labai patiktų "Izabelė"? Gal iš tikrųjų, yra žmogus, kuriam tūpi tai, ką aš darau? Hm... Nežinau. Nerimas kaupiasi. Dėl to nežinojimo.
Prisiminiau frazę iš filmo, kurį visi žino : "I am Bond, James Bond". Džiems Bond. Jis žmogus, į kurį reikėtų lygintis. Coco Chanel, moteris kilusi iš n-krašto ir pasiekusi. Kodėl dabar nebėra tų, kuriais visi didžiuotusi ir į juos lygiuotusi? Nežinau. Gal todėl, kad per daug plačiai pasklido mintis apie "Aš - individuoalybė. Aš esu toks, koks esu. Nėra kito žmogaus, kuris būtų kaip aš. Aš nelygiuojuosi į kitus."? Gal, su amžium, ateis patirtis ir tada aš žinosiu atsakymą? Kažkaip mažai tikėtina. Pgalvojus, juk su amžium ateina patirtis, o ne išmintis. Išmintis - tai sudetingas dalykas. Kartais, regis, jaučiu, kad esu išmintinga, o kitą karta tiesiog isteriškai kvatoju pamačius du pirštus. Hm,kvaila, tačiau tuo laiku būna tiesiog gera. Peršasi mintis, kad išmintingiem nebūna gera, juk vien per daug išmintingi, kad ižvelgtų kvailų juokelių esmę ir gyvenimo optimizmo įdėją? O gal jie tiesiog nenori to daryti? Eilinį kartą, sakau tą patį žodį - nežinau. Kas be ko, norėčiau būti trys viename. Kodėl? Nes šį kombinacija yra velniškai tobulo žmogaus simdormas - išmintingas + linksmas + žavus. Į žodį "žavus" yra įtraukiama grožis, patrauklumas [kitų žmonių noras būti su tavimi] ir gyvybiškumas. Tačiau dabar, dešionysis, o gal ir kairysis smegenų pusrutulis sako, kad norėčiau turėti galimybę tobulėti.
Tiesiog toliau būsiu savimi.;D

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą