2009 m. gruodžio 25 d., penktadienis

No Christmas.

Todaaaay is antra Kalėdū diena. Aš visiškai nesuprantu kodėl man nebepatinka ši nuostabi šventė? Gal aš tiesiog nejaučiau jos atėjimo? Taaaaip. ji per daug greitai atėjo. aš buvau nepasirengusi. Aš nespėjau pasidžiaugti elgutės kvapu, nespėjau jos deramai papuošti. Aš nežiūrėjau "Kavkaskaja plenica", nei "Apiracija Y", nei "S liuchkim param". Krc, jokių rusiškų, nuostabių filmų. 0. Lėėėvaaaa. Šakiu Lėėėėva. Davaaaj, prašau, atsukame laiką atgal ir pakartojame? mm?

Iš tikrųjų, jei manęs paklaustų, ar aš norėčiau atsukti laiką ir viską pradėti nuo pradžių? Hm... Nemanau, kad labai mąstyčiau prieš atsakydama. Aš neturiu ko keisti. Aš laiminga savo gyvenimu. Tiesa, kartais labai lėvai būna ir panašiai, bet nesmė. Juk aš savo egzistavimu negalėčiau pakeisti to,kad man nepatinka mano gyvenamoji vieta, ar kad prastas regėjimas? Na, gal antrą ir įmanoma būtų pakeisti...

Loreta sakė, kad nukopinčiau savo užrašus iš one.lt [po fotkę kur parašyta] šionai, nes tipo "toks menas" gali dingti. ji aišku, zjbs, išgiria visada mane. Myli.

2008,09,29 Meilė kantri, meilė maloninga, ji nepavydi:) Meilė nesidžiaugia ir neišpuiksta. Ji nesielgia netinkamai, neiško savo naudos, nepasiduoda pyktumui, pamiršta,kas buvo blogo, nesidžiaugia neteisybe, su džiaugsmu pritaria tiesia:)

2008,12,17 Iš trisdešimt šešių būdų išvengti geros nuotaikos, bėgimas nuo manęs negiausias.;DDDD

2009,02,05 Taip, aš galiu, aš ištversiu. Nieko nėra neįveikiamo. Bemiegės naktys ir ašaros ant skruostų-įveiksiu. Aš stipri, aš galiu. Aš tikiu!

2009,04,15 Kartais man atrodo, kad aš neturiu tikrų draugų. Kartais, aš jiem reikalinga tik tada, jei reikia pagalbos. Kartais, jie išduoda ir tai skaudu.

2009,06,25 Aš žinau,kad kažkur toli toli,kažkas mane myli. Aš žinau,kad kažkam aš labai rūpiu.Aš žinau,kad kažkas vakarais apie mane mąsto prieš užmigdamas. Aš žinau,kad jis man visiškai nerūpi.Aš žinau,kad niekas to nepakeis.Aš žinau,aš kalė. Žinau myli mane.

2009,07,31 Būk savo paties originalas, užuot buvęs kito antrarūšė kopija.

2009,08,31 Kartais mane atakuoja vienatvė. Tas jausmas neleidžia judėti gyvenimo keliu. Jaučiuosi nevisavertė, visų pamirša ir palikta likimo valiai, beta...aš nepasiduodu. Juk visada po lietaus išlenda saulė.

2009,09,08 Arogantiška kalė. Į Ją neįmanoma nežiūrėt, nors Ji tau ir nepatinka. Tu nuo Jos negali atitraukt žvilgsnio. Ji kerinti ir visada -žavi. Jai visi pavydi ir slapčia trokšta su Ja draugaut. Būt Ja. Būt su Ja.

2009,09,28 Besijuokiantis žmogus yra daug kartų gražesnis už liūdna. Nesvarbu, kad jo šypsena nėra tobula, nesvarbu,kad jis negražus, svarbu, kad šypsena nuoširdi, iš pat sielos gelmių.Linkiu, visiem juoktis garsiai ir nuoširdžiai:]

2009,10,05 I'am not a b*'ch, I just speak my mind. I'am not a hoe, I just get every gay I want. I'm not heartbreaker, I just get bored easily. I'm not a cocky, I'm just confident.

2009,10,10 Džiaukitės gyvenimu. Matykite tai, ką norite matyti. Nekreipkite dėmesio į paskalas ir blogį. Juk gyvenate viena kartą. Raskite žmogų, kuris jūs palaikytų ir būtų jum kaip heroinas narkomanui;D Loreta, šį foto tau;D** už tai, kad aš tave labai myliu;D@***

2009,11,24 Tokiem žmonėm kaip Mes viskas sekasi,mes visada gaunam to,ko norim.Mes visada esam dėmesio centre.Mus visi apkalba, pavydi.Visi mūsų nekenčia,bet nori būti draugais,bet mes renkames draugus. Mes draugaujame tarpusavy.

2009,11,24 Taip, mane tu sapnavai savo sapne.Aš buvau sexuali vilioklė,o tu negalėjai atsidžiaugti manimi.Aš naudojausi tavimi,o tu mane mylėjai.Tai buvo blogiausias tavo sapnas:]]]

2009,11,24 Tы меня любиш - но с мной небудеш, Я не для тебя - я плохая девочка;D@@***

2009,12,20 Už tai,kad nežinosiu kur naktimis šlaistaisi.Už tai,kad begalo mylėsiu.Už tai,kad verksiu.Už tai,kad neįvertinsi manęs.Už tai,kad per vėlai suprasi.Už tai,kad mėginsi gražinti ir rankas nuleisi.Už viską, ką man padarysi.

2009,12,20 Norėčiau, kad dingtum iš mano minčių

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą