2009 m. gruodžio 7 d., pirmadienis

Labas, mielas bloge;D

Šiandien diena buvo viena iš tų, kuriuos norėtusi neišgyventi dar kartą, nors nee,,, tokių kaip šį dar daug daug bus;D Ne, mokykloj viskas buvo super, su draugais irgi, Edvino apskritai neminėsiu;D Bet kiek aš šiandien sukišau naudingos informacijos į savo mažą, gražią galvytę;D Tiek nesimokiau prieš Lietuvių kalbos egzaminą 10kl, na, šiaip, ten buvau bbd padėjus, bet nesmė;D Nieks to nežino. Tiesa, matematiką aš labai jau mokiausi ir šnyypštas išėjo. Matma - 7, Lt- 8. Svarbiausia, kad "geriau už mane besimokinančios mokinės" gavo blogesnius pažymius;D
O šiaaandien, vien tik istoriją dariau 2h, lietuvių eilėraštį ir jo analizę 1h, o anglų apsakojimą - 30min;D Sakau, jau moksliuke daraus;D O žinote aks blogiausiai?;D Mokymąsis man teikia šiokį tokį malonumą;DDDD Juokinga:D Šaaa:D Apvadins mane moksliuke, beeet.... dar pasiliko matematiką... O ten tai visai katastorfa. Ble, taip nusivažiavau:xxx Ieva, ir ta geriau už mane moka, o ji niekada negarsėjo kaip stipri matematikė, ech, prisimenu aš 9 ir 10 kl... Visada namų darbai suprantami, viskas padaryta. Om, o svarbiausia, kad ir DABAR, 12 kl MATEMATIKA MAN NĖRA TAMSUS MIŠKAS, bet aš... tingiu. Tingiu sėdėti ir ją mokytis. Ne, reikia pradėti. Juk laikysiu egzaminą. Palinkėkite sekmės, dabar bėgu tikrintis point.lt pašto dėžutę[mmm... tokiem trim seksiukam parašiau mailą;D] ir toliau kaaalsiu :D

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą