2010 m. kovo 31 d., trečiadienis

Mylimiausi mano vyrai!@~



oooom yeee!!! Kaip ash pasiilgau shitu dvieju neklauzhadu;D Nesvarbu,kad po ju jauciuosi kaip ashtuonesdeshimtmene senele, bet kiek jie suteikia dzhiaugsmo! Jeeetau, rojus juos matyt:]]] Nors, jei tiesa pasakius,bishki nervina tas ju hiperaktyvumas"D (draugai!nesakykit, kad ash aktyvi:D mane su jais net lyginti neimanoma:D) O dbr bishkeli trumpai apie shitus du "angeleeelius":D

Tas kairysis - Nikita. Jam eem... metukai su puse. Gyvena Vilniuje:D Daaa, jis pas mus miestietis"D Greitai tures sesute arba broliuka"D Sveikinimai jam;DDD
Tas deshinysis - Daniel. Jis jau pas mus dickis:D Jau du metukai ir menesis;D Pradejo lankyt darzheli, bet girdejau, jam ten nelabai patinka:/// oom, dar vyresniuju grupej;/// bidniashka"]@@ Jis Salcininku vaikis;D
Ech, shiuo ir baigsiu savo Vilnietishka diena. Tiesa, dar tik pirmoji, o man jau truputeli atsibodo. Jau aplankiau Gzegoza, Remigiju, Sasha, Vidmanta ir Arvyda ju "naujajame" bute;D Tiesa, tas butas - tikra skyle;DDD Bozecki, nidaj Bozhe kuris nors skaitys shi mano irasha:D Pas juos labai tushchia ir kazhkaip... nemergaitishka:D
Bet pabuvus ju bute jauchiausi laaabai studentishkai:]]] kazhkaip jooo, atrodo, kad ten gyvena studentai. Neturtingi studentai;DDD Ju butuko negaliu palyginti su brolio nuomojamu butu ar puskes;D pas juos ir su kapitaliniu remontu ir su visais ipatumais.
Jai man pasakytu - rinkis tooki buta ar modernu, bet brangesni, deja, pasirinkciau ta brangesni. Man ishtiees labai svarbu kur ash gyvenu. Juk ne shiaip sau jau planuoju modeliuot (vel) sako kambari. Shiais metais, tikiuosi, nors, deja, mazhai tiketina,ishprashyt tevu mazho remontuko:DDDD Ech, svajok, o atsakymas paliubomu bus toks: "Eisi i Vilniu,reikia pinigus taupyt. Kur tau remontas ir taip gerai". Ot jau tie tevai ir mamu grasinancios zhinutes:DDDD
Labanakt mieliausieji mano skaitytojai,nors, jauchiu, kad ju ir nera:D Tada parashysiu voo taip - labanakt mielasis blooge;DD!@


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą