2010 m. kovo 25 d., ketvirtadienis

Ariu penkias dienas, kad gyvenčiau likusias dvi.

Sustabdyk pasaulį, noriu išlipti!
Geriau padaryti klaidą ir po to gailėtis, negu gailėtis, kad jos nepadarei.
Skystis patalpintas į kūną po 7 metų eina į mokyklą.
Nuo meilės iki neapykantos - vienas kartas...
Nėra to blogo, ko nesuvalgytų studentas.
Su tavim kalbėti kaip su plikiu pešiotis.
Pasaulyje dar nėra amžinojo variklio, bet yra amžinieji stabdžiai!
Jei į širdį durys uždarytos, belskis į kepenis...
Debilas ne diagnozė, o gyvenimo stilius.
Meilė - tai medis, ant kurio visi trokšta pasikarti.
Jaučiuosi sulaužytas, kaip 10 Dievo įsakymų.
Kodėl mano alkoholinėje sistemoje tiek daug kraujo?..

Krc, apibendrinant - skaitant va šitą nesąmonę, man šovė į galvą klausimas, kurį noriu pati sau užduoti:
- Kodėl aš dažnai rašau blogą? Dažniau už Patriciją, Loretą ir dviiigubai dažniau už Robertą?;D Sunku pasakyt - turbūt neturiu su kuo pasidalinti savo apsurdiškom mintim. Čiuju, niema neįdomu. O blogas... blogas visada išklauso ir jam dzin - jis neprikaišioja ir nieko nepataria. U MY NEW LOVE:D krc, vo tokia nesąmonė:D

P.S. Iš tikro, aš pagalvojau, kad nieko čia įdomaus nebus paskaityt po poros metų. Reikia pradėt rašyt vėl žmogiškai, o ne nesąmones malt. Vsio, pažadu taisytis.

Jau nuo rytojaus:
* Jokų čipsų, šokoladų, saldainių ir kitokio valgio. Reikia numesti kokius 5 kg.
* MOKYTIS blet. Su va tokius savo tempu galiu nė nesvajot įstot į VU.
* Parašyt VISIEM pažįstamiem, kuriuos esu užmiršus. Reikia primint apie save.
* Nesiprašyt į svečius, nebent tikrai galėsiu atvažiuot.
* Baikt malt šūdą - pradėt malt faktus.
* Nesėdėt pie kompo dienom-naktim.
* Tesėt savo pasakytą žodį!!!
* Skaityt ne populiariąją literatūrą, o mokslinę.
* Eit šikt.

Aš pasišalinu.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą