2010 m. balandžio 2 d., penktadienis

Svajonės


Kaip tikriausiai visi puikiai žino - aš turiu daaug, labai daaaug svajonių. Dažiausiai tos svajonės ir lieka svajonėmis. Kartais jom neįmanoma išsipildyti, o kartais aš nenoriu, kad jos išsipildytų. Nepaisant to, aš vis daugiau apie kažką svajoju ir naiviai tikiu.

Tiesa, jau senai praėjo tie laikai, kai buvau maža naivi mergaitė, kuri tikėjo pasakų fėjom, princais, varlinais, kurie virsta princais [nors jais ir netikėjau]. Nebetikiu tom nesąmonėm apie "mušk sau per ranką su dilgėlėm - sužinosi savo vyro vardą" ir pan. [Tiesa,mušiau aš tom dilgelėm. Pirmoji raidė A, nežinau, ar aš čia ją susapnavau, ar ji tikrai buvo:D]

Dabar aš didelė,bet nebenaivi mergaitė. Tiesa, kartais pagalvoju, kad būtų faina, turėt turtinga kavalierių, tėvus, kurie turėtų ryšius ir pinigų. Nors nesu materialistė, bet pripažįstu - pinigai užima didelę vietą mano gyvenime. Viskas, ko aš trokštu iš gyvenimo nėra padėta man ant lėkštutės. Tik padėta pati lėkštutė. Tipo kaip namo pamatai. Aš esu savo likimo kalvė. Aš pasieksiu užsibrėžtų tikslų.

Tačiau nukrypau nuo temos. Kodėl aš įdėjau tokią nuotrauką? Ši nuotrauka, t.y.vyro drabužiai man priminė svajonę. Tiesa, ji yra įgyvendinama ir greitai aš ją jum atskleisiu.
Aš labai noriu, kad mano vestuvių dieną aš aplankyčiau jūrą. Nesvarbu - Baltijos ar kokią kitą. Svarbu tokią neįprastą dieną jausti po kojom smėlį ir mylimo žmogaus ranką savojoj.
Jau senai man nusispjaut ant tų vestuvinių tradicijų. Kai kurios išties yra juokingos.
Vien tas rūtų vainikėlis, kai akivaizdžiai matoma, kad jaunoji aštuntą mėnesį nėščia. Jei pasvarsčius, čia kaip tik yra tradicijų NEPAISYMAS. Jų pajuokimas. Toks šventas dalykas, kaip rūtų vainikėlis pajuokiamas, o juk jis turėtų būti vertinamas labai rimtai. Juk jis simbolizuoja viskas, kas yra taip brangu moters gyvenime - nekaltybę, skaistybę. O vėliau - šeimą, vaikus.
Dabar, mūsų amžiuje tai yra labai nevertinama. Tai kam tada mindžioti tradicijas? Palikime jas kaip gražų atsiminimą arba tegul rūtu vainikėliu mgaujasie jo vertos merginos.

Pabaigai norėčiau pasakyti, kad mano nuomonė iki vestuvių dar gali penkis kartus pasikeisti.

Saldžių sapnų, Saule:]@

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą