2010 m. kovo 8 d., pirmadienis

Kovo aštuntoji, nacionalinė moterų diena.

Ir panaši nesąmonė. Aš nežinau kodėl, na, tiksliau žinau, ir regis, viską išsakusiu, bet šiek tiek vėliau.
Kažkaip visą dieną buvau be nuotaikos.
Ir tai, kad man niekas nepadovanojo gėlės irgi pridėjo nuotaikos neturėjimo.
Istorija - 53 iš 100, matematika - 20 iš 70. Pzdc. Tupaja kak bot.
Ir tas mano tipo "grožis" nixuja nepadeda.
Dabar esu lyg ir depresijoj. Jaučiuosi kaip viena iš tų kalių, kurios stato iš savęs princeses, o yra niekas.
Jaučiuosi klaikiai.
Ir net sms nepadeda. Tiesa, gal jei jis parašytų, kažkas pasikeistų, bet labai abejoju.
Aš jam, kaimiškai sakant, po'ui.
Man nėra noro ne tik mokytis, bet ir šiaip kažką daryti. Mano mintys skraido kažkur, kur yra nauji drabužiai ir tas debiliškas pasaulis.
Pasaulis, kuriame aš čiut ne sex dievaitė, kuriame visi mane nori.
Na taip, žinau, kad ir taip manęs daug kas nori, bet kas mano iš to?
Blin, pasakiau kaip didžiausia savanaudė.
Bet rimtai, tokie "draugai" kaip Vadimas, Expertas, Stakuc, Miron ar Liolik tikrai galėtų pasveikint. Nu ir ne tik, bet prajexali.
Tikriausiai aš labai daug ko iš jų nori. Įsitikinau, akd kuo aš geresnė jiem, tuo jie labiau manim naudojasi.
Tačiau mane guodžia vienas dalykas - paskutiniai mėnesiai.
Mėnesiai, kurie bus labai sunkūs, ir kartu tokie džiugus. Pagaliau aš paliksiu šį kaimą ir šiuos kvailius.
Sutiksiu naujus kvailius, kurie skaudins mane, bet nieko - išgyvensiu, kaip ir dabar išgyvenu. Aš stipri ir tai didžiausia mano yda. Tiesiog aš ekchibicionistiško (paliubomu blogai parašiau ta žodį:D) požiūrio, tai man px:D
Aš žinau, kad būsimas mano gyvenimas nebus rožėm klotas, čiuju, anaiptol. Ypač su mano charakteriuku. Būsiu super dekta, kurios niekas niekada neturės.
Čiuju, ištekėsiu už seno pirdžiaus, kuris turės marias pinigų. Turėsiu porą gražių, jaunų, įdegusių meilužių ir būsiu laiminga blet.

1 komentaras:

  1. Kaip smagu neto platybėse surasti seną gerą pažįstamą, kurią sutikdavau kadaise kiekvieną mielą rytą pakeliui į mokyklą :) Vėsia, su kovo 8-ąja, gyvenimas gražus, nesinervink, spjauk į viską ir vsio bus okei ;)

    AtsakytiPanaikinti