2010 m. balandžio 19 d., pirmadienis

Atėjo ir praėjo savaitgalis. Vėl manęs laukia mokykla, mokytojai, pamokos, kalimas ir nenoras mokytis. Laukia bemiegės naktys ir nuovargis, baimė, prieš egzaminus, draugai, klasiokai, priešai, pavyduoliai, džiaugsmai ir liūdesys. Tos dienos... Dabar jos pradėjo bėgti per daug greitai! Noriu būti 11-okė, jau beveik suaugusi, bet dar vaikas. Galėti visur važinėti ir tūsintis iki nukritimo. Noriu, kad mano galva nebūtų prikimšta mokslo ir priešegzaminės baimės.
Fuj.
Nee.

Šiandienos diena buvo tokia pati. Tačiau ne. Ji skyrėsi. Šiandien mes sužinojome lietuvių kalbos įskiatos pažymius. Gavau 10. Grįžusi namo klausiu mamos:
- Kaip manai, kiek gavau iš lietuvių įskaitos?
- 7?
- Ne.
- 8?
- Ne.
- 9?
- Ne.
- 6 ?
- Ne.
- 10?
- Taip.
- Pizdiš.
- Ne.

Kieta mama, ane? Palaiko mane tai uhu :DDD

O rytoj bus kita diena, kitos problemos, kiti norai, kiti vargai ir rūpesčiai. Rusū kalbos įskaita. Nesvarbu, kad visi sako "o ką ten pakalbėt...juk rusiškai moki". Nemoku aš. Aš rusiškai kalbįt pradėjau tik nuo devintos klasės. Iki tol aš kalbėjau lenkiškai, lietuviškai, kaimiškai, bet tik ne rusiškai. Mano ta moteriška nuojauta sako, kad viskas bus gerai, o kaip tu manai? Pažiūrėsim.

Šiandien pirmadienis. Ta diena, kai mūsų susitarimas pradeda galioti. Yeeee, turėsiu malonaus skaitymo, jei Robertas nepamirš. Na, jei pamirš - jam blogiau. Bus skoloj man (devil)

Šiandien epr matmą sėdėjau vėl kaip debilių debilė nieko nesuprasdama. Sveikinkit mane. Genijus:D

Dabar eisiu, truputėli paskaitysiu rusų:D Ne, gal rpieš tai nuvažiuosiu nupirkt ledųųųų:D
Niami:D

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą