2010 m. balandžio 13 d., antradienis

Labai blogai man:///


Blogas yra mano blogas.
Rašau jame tai, kas man šauna į galvą.
Tai galėčiau pasakyt ir real.
Nereik čia kelt isterijų.

O jei ne apie tai - šian mane užkariavusi lėėėva nuoraika. Lėva apranga, lėvas telefonas, atmintis, tipo draugė, pamokos. Viskas krc. Man jau atsibodo. Atsibodo, kad mokykloj man pavydi, kad nekenčia manęs. Atsibodo, kad visi mala šūdus. Šiaip - zjbs draugė, o jei manęs nėra - na, tai reik apšikt kaip tik įmanoma. ATSIBODO. Vsio. Tas mano "būt su visais gerai" nepasiteisino. Reikia būt tik su kažkuo. Jei rimtai, jei ji atsiprašytų, nors jau atsiprašė, man būtų labai vienodai. Pasakyčiau kažką tokio - "gerai" ir vsio.

Rytoj įskaita. Ir kas iš to? Ne pirma ir ne paskutinė.

Einu mokytis.

P.S. Dabar pagalvojau - kur mano draugai, kai jų labiausiai reikia?

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą