2010 m. balandžio 22 d., ketvirtadienis

Mano narkotikas.

Visi puikiai žino, kad kiekvienas žmogus turi kažkokį daiktą, kuris jiem yra gyvybiškai svarbus, be kurių jie negali gyventi, tai meškiukai, pakabukai, talismanai, žiedai, apyrankės, raktų dėklai, telefonai, šaunamieji ginklai, knygos, akiniai ar mp3. Ir aš toki turiu!!! Yeee!!! Tai mano mėgstamas tušinukas!!! Aš su juo niekada neisikyriu - su juo rašai, laikau jį rankoj,kai pėdinu į mokyklą, miegu su juo, geriu irgi. Valgymas, skaitymas, vairavimas, sms rašymas, naršymas interente be jokio irgi neapsieina. Jis visada yra šalia. Netgi, jei einu myžinėti, jis su manim - kaip amžinas ir geriausias draugas.
O kiek mes nuotykių patyrėm!!! Jis matė, kaip aš prisigėriau iki komos. Tada aš supratau, kad jis tikras draugas - būdama girta, aš jį išmečiau iš rankų, ji palikau minutei! Įsivaizudojat??? Bet jis mane atleido. Ale jis geras, tiesa?
Jis matė mano pirmąjį bučinį, pirmąjį rimtą vaikiną, o kiek jis ašarų regėjo! Dėja, mano draugė pagalvė neguodė manęs, tik jis man patarinėjo! Dėkoju "Žirnelių šūdinėtojų" fabrikai, kad jį sukūrė. Dėkoju savo mamai, tėčiui, kurie jį rado šiukšlyne ir taip maloniai man įteikė. Dėkoju broliui, kad jis suteikė tušinukui naują gyvenimą. Dėkoju mokytojai Eina Šikt, kuri buvo tokia maloni ir suteikė jam naują širdį.
Jis man yra pats gražiausias, pats nuostabiausias, pats iškalbingiausias, pats išmintingiausias... Jo kūnas toks atletiškas ir gražus... Jis mėlynodis su geltonais plaukais. Kartais, kai mane užvaldo euforija aš siunu jam drabužius! Ooo... Kiek jis jų turi... Begalės! Teko prašyt, kad teta iš Marijampolės šiukšlyno atvežtų trys Prada batų dėžutes - juk mano tušinukas yra "ledinis".
Mano tušinuko vardas Karalius, bet dėja, jis savo karalienės nesurado,nors jis mano geriausias draugas, tačiau turiu pasakyti, kad jis tikras mergišius - jau penkiom tušinaitėm įtaisė vaiką! Įsivaizduojat? Skriestuvas pasakė, kad jei jis prisilies prie jo Liniuotės, jo mėlyna odą pageltonuos, tačiau pati Liniuotė bandė su juo glamonėtis. Siaubas kažkoks! Ta kalė dar pasigailės... Oj... Ką aš čia sakau... Karalius man sakė, kad jo gyvenimo tikslas - būti laikomas storo dėdės rankoj ir pažymėti savo liežuvio išskyromis ant dokumeno, kuris tam dėdei bus labai vertingas. Karalius mano, kad taip pateks į tušinukų rojų ir bus laimingas su savo karaliene.
Ech... Jei aš būčiau graži, graikšti tušinaitė - greitai savo rašalą paskleisčiau aplink jį ir jis būtų mano. Ir jokių kitų kekšių!
ooo// Karalius sako, kad eičiau gerti anfetaminą, nes tos gražiosios mėlynos,rožinės, žalios tabletės padeda man apsiraminti...
mm,...
Karaaaliau @~

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą