2010 m. vasario 16 d., antradienis

Vasario ketvirtos dienos išvakarės ir naktis, vasario penktos rytas.

Nu va, pagaliau kažkaip išsiruošiau parašyt tolesniu vasario ketvirtosios įvykius;D Nors ant sprando kaba krūva neatliktų namų darbų ir dar KET'as, bet nieko. Palauks. Juks svarbu įamžinti savo aštuonioliktojo gimtadienio atsiminimus:]

Prieš kviesdama žmonės aš iš tikrųjų ilgai mąsčiau, daug prirašiau, vėliau išbraukinėjau, kartais išbrauktus vėl prprašdavau, bet žmonių susirinko apie 22;D
O buvo tie mano lyg ir brangiausieji, kai kurie nelabai, bet nesmė.
Pirmoji,kaip ir pridera kaimo žmogui - atėjo Justyna B. Su rožė (ech, žmonės, kaip jūs manęs nepažįstat:///) ir vokeliu.Kas vokėly buvo gal jau nesakysiu, bet mano asmeninė paslaptis;D
Dianą P. pasiemėm prie šviesoforo. Ta buvo pasipuošusi ir su didele dovana. Ta jos nuostabi dovfana dabar puikuojasi kairiajam spintos kampe;D Sun:] Kaljanas - tikrai gera investicija.
Būdamos pas Kazlovkį nė ką sugebėjome padaryt, kai užgriuvo "neveluojantis svečiai".
Elvyra U. - su rožele ir pinigėėliais;D
Tada Justina Br., Edgaras L., Vadim G. ir Stakut.
Tie nedovanojo iš pradžių - laukė, kol visi susirinks.
O kiti aišku velavo - juk pas mus, Lietuvoje didžiausias mados klyksmas - velavimas. Taip ir aš darau, tiesa, mėgstu būti punktuali, bet žinodama, kad vistiek reiks kažko laukt - veluoju. Logiška, tiesa?;D
O vėliau jau sugriuvo visi likusieji - Jolanta K., Viktorija R., Milana R., Edita S., Olga S., Ieva V., Edvin V., Miroslav L., Pavel D., Milena L., Pavel L., Valdas B., Tadeuš R.. Na, kiek galvų iš viso? Vo, dvidešimt + aš;D

Kol visi sudovanojo dovanas, susėdo už stalo buvo jau ir apie aštuntą valandą. Paėdė, prisigėrė ir prasidėjo šokiai. Paliubomu, visą degtinę ir viską kas turi laipsnių buvo suvirškinta ir senai pamiršta;D Šokti visiem pabodo, tai ką daryt? Vies ni sako - davaj vėl gert. Nu ok, jau važiuojam pripildytoj mašinoj žmonių į Maximą. Ten sutinkame Eriką, nu ta kvailį ir Special;D O alkoholio skyriuj - Kazlovskį Jareką ir dar kažką - dėja, mano atmintis nėra puiki:/// Reiktų vaistų, bet kažkaip ir pinigų nėra, juk krizė;D Nesmė, nupirkome trys papigiai ledo butelius ir nuvarėm gert;D
Man tai kažkaip didelio noro gert nebuvo, tai ir nebuvau žiaaauriai girta, tai ok. Na, gal būtų ir ne ok, jei ne mano būtų b-day;D Šookom šookom, tada Expertas panorėjo draugų į mano b-day, o man ką - gaila? Te ateina, jei turi ko gert, nes mano negers;D Ok, atėjo. Edvinas su Mironu juos išvarė. Ten barčiai, pykčiai, verksmai xD Nu pom man xD Ne, gal ne visai, vos neapsižliumbiau, bet mano smegeninė buvo gyva, suprato - jooomajo, juk neverksiu prie žmonių;D
Ok, nuvarėm į Elestrą. Tiesa, puse į klubą, o use namolio. Man visdar dzyn;D Turim Sobieski, Ledo ir Bobeline. Tiesa, paskutinę kažkas nupiso. Kaip vėliau apsitariau su drauge, tai buvo - Tadas, Kahnas arba Mile xD Nu nesvarbu;D
Vlatki, Marki, Viteki, Gintarai - visi pasveikino, pribučiavo ir kūl xD Šiaip, man tai tas pats, nei man jie ten wow wow nei ką;D
Justyna dar ir Elestroj paverkė, kiek aš supratau - ji manė, kad aš ja palikau, nu bet Dievas žino - nebūsiu juk aš tik su ja viena;D
Jau Elestros uždarymas. Visi lauke, Gintaras pasiūlė palydėt namo, da ble, iki mano gimto kaimo palydėsi;D Idzi spac xDDDD
Ok, vsio - razašlis;D Aš, Olia, Stakuc ir Justa, kaip visada [ tiksliau - aš ir Olia] buvom iki galo, o kas mum? Jaunoim ir gražiom?;D Reik išnaudoti visas galimybes.
Rytas nooorma xD Daug sms, kad patiko b-day;D Miego vos porą valandų, tiksliau keturios;D Vėliau tipo tvarkymąsis ir giminaičių apsilankymas. Gavau nuostabius Puma kvepalus, Akropolio dovanų čekį ir pinigų:] Am, ir vazininę gėlę, kurį reikalauja, kad ją kažkas rūpintusi- tręštų, laistytų ir pan. Ech...

Vo toks, labai grubiai, be smulkmenų buvo mano b-day xD Dabar kelios nuotraukos;D
Tiesa, gal kitam įraše;D

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą