2010 m. vasario 14 d., sekmadienis

Aš grįžau;D

Pradedu pasakoti tas nepakartojamas dienas, kurios būna tik kartą gyvenime - šimtadienis, mano pilnametystės gimtadienis. Na, dar bus pasakojimas ir apie elestrą, nuu ta tusiuką "love day" ir šiandieninis pletkinimas.
Tačiau viskas nuo pradžiųų
---

Vasario ketvirta diena.
Rytas.
Jetus, kaip nemėgstu, kai mane sveikina su gimtadieniu. Ne, aš dėmesį mėgstu, bet ne tokį "Oooo, Saaule, sveikinu su gimtadieniu. Bučkis. Ate". Nu nea, kažkaip leeeva.
Geriausias sveikinimas priklauso Deimantei. Ji kaip visada pavaro;D
Net netingėsiu paimt ir perašyt jinai čionai:
Tau jau 18likaa!!! :))** galima dzhjaugtis ir liudet ta proga xD werkt, kad jau palieki vaiQciu pasauli. kad db uzh visas nesamones, kurias pridarysi, busi atsakinga pati,o ne tevaj ;T o dzhjaugtis priezhaschiu laaabai daug! Wisu pirma: LEGALUMAS! :D db lajpsniai, rukalaj, bernaj, wsjo teisetai! ;DD na, wisu antra, jau zhenytis gali (bet to kolkas nezhylaju xD) ir swarbiausia wisi tusiukai nuo shjos min tau atwiri!!!!;))))**** Linkiu, kad budama pilnamete ishliktum tokia pat fajna ir prisipildytum dar daugiau geru sawybiu ir, kad dingtu wisos blogosios;)))* linkiu puikiai test sawo gyvenima po mk))) ciuju mano druagijoj! ;D** buutukas!;***
Man šis sveikinimas laaaabai patiko. Jis toks nuoširdus. Iš tikro.
Gavau daaug gėlių. Vėliau, jau būdama namie, po gimtadienio susiakičiavau jas:]]] Gavau 13 rožių, 1 narcizą {niam}, 4 puokštes. Iš tikro, man labai patina gėlės. Ačiū dievui, niekas nepadovanojo balionų;D Jų aš buvau pati nupirkus, tai visi žaidė su jais;D Yeee;D
Dar gavau rafaelinių sladainių, kur dabar liko tik popieriukai;D Niamiii xD

Vasario penkta diena.
Jaudinuosi nerealiai, bet pfk, varome į Litexpo. Visi laukia manęs, o vėliau aš jų. Tiesa neilgai, na, bet kadangi aš nekenčiu laukt - man tai ilgai;D Apie 10min;D
Už vairo Valdas,dar yra Expertas, Edita, Jolanta ir aš.
Pas Vadimą mašinoj - Tadas, Milėna ir Vika. Kiek pamenu;D
Milanos mašinoj - Seržantas, Gumis ir Dima.
Milana, kaip dar nepatyrusi vairuotoja 0 visada atsilieka ir mes jos turime laukti. Važiuojame su pertraukomis į Vilnių, karts nuo karto sustodami ir palaukdami jų. Vilniuj visai kitokia, sunkesnė padėtis pasidarė - mašinos pasiklydo, ir reikėjo skambinėti, kad rastu mus;d Ech, kaip gerai, kad Valdas žinojo kelią. Teisa, važiavome ne tuo keliu, kur man brolis sakė varyt, bet nesmė;D
Iš pradžių nuvarėme į Akropolį. Nusipirkau sau per didelę maikę, bet pfk;D Angliukų ir tabako kaljanui. Edita ir Jolanta nieko. Mes tiesiog pravaikščiojom šiaip sau. Be reikalo laiką sugaišomė.
Litexpe nieko naujo nesužinojau, tik labai daug lankstinukų pasiėmiau, kurių dar neperskaičiau "(blush) Ir šiaip, jei pagalvojus, tai aš nežinau kur noriu stot;D Na taip, lyg ir į žurnalistiką ar teisę, bet su šiom profesijom sunku darbą rasti. O aš noriu rasti jį ir gerus pinigus gaut;D Om, ir aišku, noriu, kad tas darbas man patiktų;D
Vėliau dar ir į Ozą nuvarėm, nes panos suknelių pirkt užmanė. Ok, landžiojom be reikalo. Na, nusipirkau piniginę ir batus. Editai išrinkau suknelę, o Jolanta pradėjo psichuot,kad varyt namo reik. Ji kartais būna iš ties kvaila. Man reikia namo, ruoštis gimtadieniui, o jai pfk.

Ups, baigsiu rašyt rytoj,;D Bėgu žiūrėt romantiškąjį "Titaniką";DD
Saldaus miegelio;D**

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą