2010 m. vasario 20 d., šeštadienis

Nesąmoningi paistalai.

Aš turiu svajonę, kurią įgyvendint negaliu.
Iš tikro, aš ir neskubu, tačiau beprotiškai laukiu jos įgyvendinimo.
Aš kartais, kaip visai maža ir kvaila mergaitė - svajoju.
Svajoju apie tai, kas būsiu viską pasiekusi, kai būsiu zjbs;D
Nors šiandien, dėja, šį žodį vartojau per daug dažnai - tačiau tai visai ne į temą;D
Svajones įgyvendinimui reikalingas pagalbininkas, kuriuo nuoširdžiai pasitikėčiau ir jį mylėčiau,
Tačiau kartais, kai būnu visai girta - man tai lyg ir nesvarbu,
Nors, iš tiesų - tai man begalo svarbu.
Nenoriu, kad svajonę išpildyt man padėtų kažkoks paprastas žmogus;D
Esmė tame, kad aš ieškau idealaus, o jų lyg ir nebųna, bet aš tikiu - aš rasiu.
Nors, gali būti, tie ieškojimai trūks ne metus, ir ne du, todėl man iškyla klausimas -
Ar laukti? O gal paprašyti kieno nors kito pagalbos?

Nuoširdžiai - Saulė.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą