2010 m. vasario 17 d., trečiadienis

Meniškas žmogus? Kažin;D


Kai širdis pilna įkvėpimo...

Geriausi draugai, tai tie, kuriais gali pasitikėti visuomet.Tie, kurie nereikalauja daug dėmesio, kurie būna šalia.Jie nepyksta dėl smulkmenų, jie tiesiog myli tave.Kaip gera žinoti,kad turi tokį žmogų.Myl.

Visos mes princesės. Tiesiog kitaip įsivaizduojame princesų grožį.


Negyvas daiktas gali būti labai geras draugas. Na taip, jis nekalbės, bet paslaptys niekas nesužinos xD

Jeigu tau kas nors sakys, kad tu nesugebėsi - tu nekreip į jį dėmesio. Jis nepažįsta tavęs taip gerai, kaip tu pažįsti save. Tu esi savo likimo Dievas. Tu sprendi, ne kiti.


Džiaugsmas susideda iš daug, bet mažyčių dalykų, kurių suaugę žmonės nepastebi.Juos pastebi ir jais naudojasi vaikai. Aš nenoriu tapti viena iš tų, nuobodžių, vien tik apie pinigus galvojančių būtybių. Noriu būt laiminga.

Kartais labai norisi numesti visas kaukes ir mėgautis gyvenimu.Laikyti Jį už rankos ir apie nieką negalvoti.Bristi per sniegynus ir džiaugtis tom stebuklingom akimirkom,žiūrėti į žvaigždes ir pavadinti jas mum mielais vardais.

Laimingų žmonių gyvenimas neteka paprasta,tiesia vaga.Ji siūbuoja į visus kraštus-kažkur išsiliedama,kai kur iš jos išteka naujas upeliukas. Vaga-tai lyg žmogaus likimas.Išlietas vanduo-skausmas,naujas upeliukas-naujos galimybės,sekmė,laimė.

Tikras draugas-tai žmogus,kuris Tau išties ranką,kai būsi duobėje.Jis bandys ištraukti,negalvodamas apie save.Jis gyvent be Tavęs nenorės.Tu jam būsi saldainis,kurį jis mėgs labiausiai.Tada įvyks stebuklas-jūs vienas kitam padėsit suprast gyvenimo esmę.


Norėčiau, kad dingtum iš mano minčių

Už tai,kad nežinosiu kur naktimis šlaistaisi.Už tai,kad begalo mylėsiu.Už tai,kad verksiu.Už tai,kad neįvertinsi manęs.Už tai,kad per vėlai suprasi.Už tai,kad mėginsi gražinti ir rankas nuleisi.Už viską, ką man padarysi.


Tы меня любиш - но с мной небудеш, Я не для тебя - я плохая девочка;D@@***

Taip, mane tu sapnavai savo sapne.Aš buvau sexuali vilioklė,o tu negalėjai atsidžiaugti manimi.Aš naudojausi tavimi,o tu mane mylėjai.Tai buvo blogiausias tavo sapnas:]]]


Tokiem žmonėm kaip Mes viskas sekasi,mes visada gaunam to,ko norim.Mes visada esam dėmesio centre.Mus visi apkalba, pavydi.Visi mūsų nekenčia,bet nori būti draugais,bet mes renkames draugus. Mes draugaujame tarpusavy.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą