2009 m. lapkričio 27 d., penktadienis

Junas rytas.

Šiandien pabudau netikėti anksti[ypač po vakarykštės nakties;D] - 08,45;DDD
Šaunuolė Saule, miegojai vos 06h;DDD o kas dėl to kaltas?
Aišku monopolis;D
Žaidėme netgi 5h.
Aš, Denis, Edvinas ir Tomas, Deniso brolis;D
Pas juos namie.
Edvinas lbj norėjo važiuot pas mane, bet aš nesutikau;D Bet jis, ble, nenusileido, ir šiandien atvažiuos čia:/DDDD Ale bbd, aš jau susitaikiau;D Pasakiau jau tai mamai, su tėčiu viskas ok, o broliai... Tikėkimės, kad jie bus ne namie;D Nes nroiu atakuoti Vitalijaus kambarį su dideliu plazminiu tv;D Ir dvd;D Žiūrėėėsime [jei jis atveš] "Pirmas namas iš kairės"
,ar iš dešinės... Nu nesmė:D O jei neatvaš, žiūrėsime viena iš mano kolekcijos filmų;DDD Taaataigi, kas dar? Am, taip, atvažiuos jis apie 19h,uh jech, dėlto, šian blogai miegojau:D Trbt reiks nueit ir parūkyt,kad nervai atleistų;DDD Vėliau parašysiu Yuki ir reikalas atliktas:D
Beja, aš esu monopolio nugalėtoja;DDD

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą