2009 m. lapkričio 22 d., sekmadienis

Šaltas sekmadienis.


Žiūriu į laikrodį apsiklojus šitla antklodę ir klausydamąsi kalėdinių dainų. Jausmas neapsakomas. Siela keliauja į vaikystę, į tuos laikus, kai rašydavau Kalėdų seneliui laišką ir tikėdavau, kad jis atneš man būtent tai, ko aš noriu. Ir tą Kalėdinė atmosfera... Aš- mažytė baltapaplaukė mergytė puošianti Kalėdu elgutę ir kovojanti su broliu dėl gražesniu žaisliuku... Ak... O tie nuostabūs filmai, kuriuos transliuodavo visi kanalai... Visuose buvo viena bendra- eglutė ir senis su raudonu kostiuku. Jooo, laukiu Kalėdų.
Ir žinai ką? Aš nusprendžiau, kad reikia sudaryti sąrašą tų, kuriem reikia nupirkt dovaną...
Taaataigi, sąrašas:
1. Vika.
2.Yuki.
3.Elvyra.
4.Mama
5.Tėtis.
6.Senelė.
7.Renata [maybe, jei turėsiu atliekamu pinigų;DD]
8.Brolis [jei bus geras;DDD]
9.Milanai, Jolantai, Editai, jei nuspręsime keistis dovanom;D
10. Shpera. Jau tapo įprotis:]
11.Edvinas [jei mes visdar bendrausime;D]
12. Visiem kitiem, mažiau svarbiem draugam po didelį gražų saldainį:]]]
***
O kaip dėl Kalėdų? Kur jas sutiksiu?
Yra vienas labai geras atskymas - nežinau:D
Visdar, kaip naivi, maža mergaitė tikiuosi, kad Edvinas mane kur nors pakvies. Tipo, pasiūlys Kalėdas sutikt kartu. Būčiau begaaalo laiminga:D
O jei ne... Irgi neliūdėčiau. Su Gz, Zb ir kitaip sutikčiau:D Jie lyg ir draugai 4-ever, nors dbr nebendraujame:D
***
O kur Naujieji? Plem, mano protas vėl sako, kad nori sutikt juos su Edvinu.
Nu totaliai įklipmau aš į meilės verpetus.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą