2009 m. lapkričio 18 d., trečiadienis

Finger.



Galiu vienu žodžiu, na gal triem apibūdinti savo nuotaiką - eik šikt!!!
Nerašykite man.
Meskite ignorą.
Pyskite na*i.
Man nesvarbu.
Nesvarbus tue draugai, kuriems aš atseit "labai labai rūpiu".
O tiems, kuriems aš tikrai rūpiu, naa... rusiškai pasakius- v danym mamente ani ne s mnoj.
Tai koks skirtukas?
Nesuprantu, kas sugalvojo kažkokį absurdišką dalyką, kad tikrai draugai jaučia kai draugiu bloga? Nieko jie nejaučia.
Arba aš neturiu tikrų draugų.
V palne vaznožna.
O tėvai?
Kas tėvai?
Tėvas užsidaręs sėdi namie, o mama pas draugę. Brolis išvaręs kažkur.
Jie supranta mane?
No.
Ir ką man lieka daryti?
Lengvas klausimas - bibį dėti ant visų, nors aš jo ir neturiu. [Dbr, Yuki, gal kada nors skaitysi, tai pavarotosiu tavo favorite žodį LOL]

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą