2009 m. lapkričio 24 d., antradienis

KaranyinasD

Šiandien visa diena visiem buvo nuostabi:]] Pagaliau, pagaliau, karantinas įtrysėjo ir į mano mokymosi įstaigą:]]] Žmonių buvo laaaaaaaaaaabai mažai, ypač tai matėsi sėdint prie baseino, buvo apie 10 žmonių, o ta katastrofiškai mažai, ne smūsų ten buna virš 40://// Bet sudėjus ir atimus, buvo gera:D Nieks nesistumdė ir nieks ant kelių nesėdėjo:D [Ačiū Dievui, nemačiau Dimati, kuris yra potencionalus mano meilužis]
O žinote kas dar šiandien buvo?
Neeee, be fotkinimosi;DDD
Jo jo, šian buvo primoji vairavimo pamoką. Ir žinot ką? Jau atsirando new antipatija, toks lbj levas kaimietiškas berasn. Tikiuosi, mane Dievas mylės ir toliau, ir mane neteks prie jo sėdėt. Gal dar dvoks kur:D Ble, nu kalbu kaip totali pasikėlusi fifą;DDDDD Bet nesmė. Šiandien mokėmės apie mašinos sudėtį, nu, pavaros ir lialialia;D Buvo labai boory:D Vos neužmigau. Ten sėdėdama keičiau penkiskart sėdėjimo pozą;DD Debilė blm;DD Aaaaj, dar sužinojau, kad nesu paci paci jauniausia, o anaiplot[sun] O, dar šiandien nusipirkau cigaretyčių;DDD Glamour, vanilines. Ble, paklojau 7,50lt,. bet nieko, kartais man laaabai užeina noras rūkyt, ypač kai susinervinu namie:///

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą