2009 m. lapkričio 16 d., pirmadienis

2009-11-16

O mielas mano dienorašty;D
Šiandien buvo lieva diena:///
Kodėl?
Hm.. Vėl jis karaliavo mano mintyse ir aš nieko negalėjau sau padaryt:xxx kaip ir bateliai, kuriuos mačiau Step Tope;D (h) Noiur jųųų, o man mama pasakė, kad nereik jų pirkt, nes dbr žiema, rudenį bus kita mada:x Ot pleeeem....
Tataigi, keltis teko anksti, tai jau be nuotaikos.
Koks normalus žmogus atsikeltų 06,30? Tik aš.
OK, pirmoji pamoka. Lietuvių kalba. Mokytoja tikrai manęs nemėgsta,apvarė, kad blogiau parašiau rašinį, bet aš jį nors PARAŠIAU, nes visi likueies neparašė. Ok, parašė 4, neparašė 6, beuvo 7. Pz pz.
Ppp... Pasakė Elvyra, kad Edinas TIKRAI buvo Pl, ar kas nors pagerėjo man? Nea, tas pats:D
Antroji pamoka. Istorija. Aš, maža debilė pamiršau sąsiuvinį ir knygą, o buvau visut viską padarius.
Anglų. Aj šūdas, toliau su Vadimu apratinėjome gyvenimą ir visus pažįstamus :D
Bio. Lyg ir rušiausi konrui, visi išvarė valgyt., likau tik aš, Olia, Milė, Špera, Ieva, Joana M, Zemenis ir Tatus. Jau biški pradeda užpist tas "tu daug ko neteksi". Nesąmonė blt. Ok, man vis vaidenosi, kad panos mane apkalbinėja, timbolee, akd Olia į mane nežiūrėjo:D Nu krc, sakau, kad vaidenasi :D
Matma. eeeee, Keras paleido, davolnyje nudulinome prie baseino, o vėliau visur visur....Šūdė pavaduotoja nelabai nori leist pereit į kulinariją, bet pfk, leis;DDD rrr...
Kulinarija :D Aj, mokytoja biškeli paaiškino, dar porą kartų gavau į kaktą nuo Jolantos :D Jai užėjo tas debeliškumo simdromas :D
Rusų k. Rašėme, lbj mokėmės. Vėliau skaitėm. Rrr... reikia pradėti jau mokytis :d
Grįžusi namo daaaaaug kalbėjau su tėvais, nors neee, labiau aš rėkkiau :D Apsirėkavome, bet taip visai linksmai:]] (sun)
Erw, vėliau atėjo draugė Justyna, su ja kalbėėjome, vėliau dar kalbėjome, gėrėm arbatą, ji bandė visus mano drabužius išsimatuoti, ir kosmetiiką pajamt :D bet nesmė :D Siaubas, dbr mama atėjusi ant ausies kažką rėkia, nors man tai nelabai svarbu :D :D :D :D :D :D
Vsio, čiau čiau :D***

Mama sako: Visos katės ir šunys padvės, jei tu įstosi nemokamai :D :D :D

1 komentaras:

  1. pasakyk mamai, kad tikriausiai kitamet iškart rugsėjį bus kačių ir šunų gripas ir juos išžudys visus, kad neplistų gripas ;}} tikrai įstosi ;}**

    AtsakytiPanaikinti