2009 m. lapkričio 6 d., penktadienis

Meeeet;DDD

Labas kraabas;D Pagaliau, pagaliau, pagaliau!!! Sugebejome susitikti ir nuvaryti į kiną:]] (sun) Om, kieeek daug kalbėta, kiek daug klausyta:D Om, super Edvinai;D Tiesa, filmas buvo ne super, kažkoks lievas, o dar nesklandumai:D
Nuvarėme į Akropolį, perkame bilietus į "Pjūklą VI" ir mum sako, kad mane neįleis:D Nes aš maža:D Nesvarbu, kad mažiau nei po 3men bus 18:D Nu pfk, buvo viskas super:] Nuvarėme į Vingį, ten be problėmų praleido, o dar juk sargybinių nebūna, tai pažymėjome bilietą ir buuum, išskubėjome ieškotis savo vietų;DDDp Nupirkę "vaikišką" rinkinuką kramsnojome spragesius [kurių dar pasililo pusė maišelio xDDD] ir žiūrėjome filmą;D Kokios emocijos? Jokių baisių;D Tiesiog daaaug kraujo ir jokių baisiu vietų;D Tiesa, tas aktorius, kur pabaigoj mirė, nu tas, draudimo inspektorius juk vaidino "Da Vinčio kode";D Gerbci. Niamu niamu;D Vėliau ilgai ilgai stovėjome prie tulikų, išsimyžt juk reikia;DDD Vėliau sutikome Edvino draugą [šiaip, jis specialiai turbūt atėjo susitikt;D], tai jie parūko, o aš tuo laiku atrašinėjau Yuki, kuri nerimavo dėl savo liežuvio;D Nu pfj, pamėlynavo, o pas mane buvo pageltonavęs, svarbiausia, džiaukis, kad nepažaliavo:D Tada jau nerimautumėme;D Plem, nuėjau į lankas, grįžtu prie temos:D Tas Dima, kuris buvo atėjęs pasakė, kad mane pažįsta, įsivaizduojate?:D AŠ jį turbūt niekada nemačiau, bet... Nesmė:D Mamyyyytė buvo labai patenkinta, kad aš su juo susitikau:]]] Nors ji jo nepažįsta:]]] Šiaip, jis yra principingas,o tai blogai:/// Rrr... einu rašyt Izabelę:]]] Geriausių tūsų ir sapnų;DDD**

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą