2010 m. birželio 19 d., šeštadienis

Pizda, kas čia visiem pasidarė blet? Man jau viskas zajibala!!! Dieve, gražink mna vienatvę ir džiaugsmą! Prašau, suteik ramybę. Nebenoriu aš tų tūsų, tų pykčių, pavydų, razbornkių. Man jau gana telefoninių skambučių, kur vis kažkas sako:
- Tu man reikalinga.
O Dieve, kodėl taip yra??? Ie blet, kodėl vienintelis, kurio aš neturėjau, tas, kuris mane paliko, man vis dar rūpi? Vpizduuuuu. Nenoriu aš taip gyvent!
Jau n-tąjį naktį dėdėsiu namie ir svarstysiu tema "kaip man xujova" ir nieko gero nesužinosiu. Ir nieko naujo neišmąstysiu. Gal man jau pradėt skaičiuot dienas iki vasaros pabaigos? Dieveeeee!!! Kodėl, visi vaikinai, kurie man rašo, išskyrus pavienius atvejus, nori mane iškrušti ir mesti? Arba aš esu jiem tiesiog grožio įkona. Kaip man šiandien vienas pasakė: "Da, ja samyj axujennyj. Visgda pervyj i samyj lucyj. Ja luce vsex tavix druzej - ja umnee, bagače, navernika - krasivee. Tak čivo tibe nixvataet? Ty nibudiš ničivo delat. Tibe nada budit tolka sidet i krasiva vyglidet. Da, mne axujenna nravista, što ty visiolaja. I kak ja skažu "malčiat", ty dalžna malčiat" Pizdec. Ja axujevala.
Ble, o gal man pasikeist numerį?...
Ne blet, vpizdu! Aš esu protingas individas, ir joks šūdas neaiškins ką ir su kuo man daryt blet.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą