2010 m. gegužės 22 d., šeštadienis

Blondino b-day;D

Važiuodama tenai,. nemaniau, kad bus so gut, nes:
1) mes juk ne zjbs draufgai, nei ką.
2)Atvariau - žiūriu, vien tik bernai ir tik trys panos. Aš ketvirta. Pzda, galvoju. Bus kaip visada - visi nuluš, o aš tarp bernų sėdėsiu;D
3)Gert visgi daug nebuvo, o žmonių duag buvo;DDD

O buvo visaai linksma. Teko pažinti porą išties nuostabių žmonių, išgerti su jais ir iš širdies pakalbėti. Per tą gimtadienį, aš supratau, kad yra tokių bernų, kuriem sexas nėra svarbiausias gyvenime, ir jie, kitaip nei beveik visi mano buvusiji, ar šiaip, pažįstami bernai, nebando panas laužt. Tai mane nustebino. Labai. Kordinaliai pakeičiau nuomonę apie vaikinus:]

Teko sužinoti, kad Šalčininkuose išties populiarus narkotikas Amfetaminas. Aišku, aš ne tokia atstalaja, kad nežinočiau, kad daug žmonių jį vartoja, bet nemanaiu, kad ant tiek daug jo bandę yra.

Mačiau ir daaaaug labai girtutėlių žmonių;D Prisižvengiau iki nukritimo;D Tiesa, ir pati kažkurį laiką nebuvau blaiva;D Man daaaavė į galvą išgėrus daug ir parūkius;D Kaip visada - parūkau - vsio, beveik koma;D

Gal trim žmonėm pasakiau, kad šian gersiu. Labai daug. Beveik iki komos;DDDD Kieta, ane?;DDD


Vienu žodžiu - tūsas pavyko;DDD

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą