2010 m. gegužės 18 d., antradienis

пиздец-это когда берешь телефон у знакомой хорошей,парню позвонить, набираешь его номер, жмешь вызов, а у неё на экране высвечивается *котик*.

Jis kada nors išbėges iš namų,įkvėps oro ir tars"Daugiau aš taip nebegaliu",tada sustabdys taxi ir dūms tūkstančius kilometrų,kad tau pasakytų,kad tau pasakytų,kad jam esi svarbi.

Jai jis kaip nekaltas akmenukas įkritęs į Jos brangųjį batuką - paskaudės, pasitrins ir bus nereikalingas.

Jis tarė jai:"Pati žinai,kad grįši,tu negali be manęs".Po velnių,ji tai puikiai žinojo,bet negrįš,verks naktimis,bet jis nežinos.Praeis mėnuo.Jis išsilankstys.Prisimins ją.Norės ją susigražinti,bet ji gyvens kitu.

Nors tu Man sakydavai"tu reikalinga man",Aš palikau tave.Ne todėl,kad nemylėjau,bet todėl,kad mylėjau ne taip stipriai.Aš nenorėjau,kad tu būtum priklausomas nuo Manęs.Norėjau,kad atprastum nuo Manęs.Būtum savorankiškas ir laisvas.

Laimingų žmonių gyvenimas neteka paprasta, tiesia vaga. Ji siūbuoja į visas puses, išliedama vandenys, kartais įtekėdama į kitą vagą. Ji dalinasi savo vandeniu su kitom vagom. Ji ne tik ima, bet ir duoda. Žmogus - kaip upeliukas.

Geriausi draugai, tai tie, kuriais gali pasitikėti visuomet.Tie, kurie nereikalauja daug dėmesio, kurie būna šalia.Jie nepyksta dėl smulkmenų, jie tiesiog myli tave.Kaip gera žinoti,kad turi tokį žmogų.Myl.

Jeigu tau kas nors sakys, kad tu nesugebėsi - tu nekreip į jį dėmesio. Jis nepažįsta tavęs taip gerai, kaip tu pažįsti save. Tu esi savo likimo Dievas. Tu sprendi, ne kiti.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą