2010 m. lapkričio 24 d., trečiadienis

paprastas nuoširdumas.


Kartais būna dienos, kai atsitinka kažkas labai keisto ir neįtikėtino. Šiandien - viena iš tų dienų. O dėl ko ji tokia pasidarė?? Man parašė klasiokas.
IR parašė ne šiaip banalią "labas.ką veiki?", o labai nuoširdžią žinutę. Žinutę, kurį iš tikrųjų paveikė mane...
Jis atsiprašė. Atsiprašė už viską, ką yra padaręs man blogo... Atsiprašė už vaikiškumą ir išdaigas... Vienžo - jausmas skaitant buvo nepakartojamas. Ačiū, Artūrai, praskaidrinai vakarą, kuris, maniau, bus nepakenčiamas.
O esmė tame, kad aš neturėjau už ką jam atleisti! Aš visiškai nejaučiau jam neapykantos! Jis - mano buvęs klasiokas, o atsiminimai, susiję su klasiokais yra šilti:)))

Paprastas "labas", gali suteikti kitam žmogui daug laimės! Tad būkime vieni kitiems draugiški!:)))


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą