2010 m. lapkričio 24 d., trečiadienis

o STUDENTAMS ne taip jau lengva, kaip galvojau :D


...
Bet tai kaip man reikia atostogų!!!
Noriu galėti miegoti iki tol, kol pradeda skaudėti kaulus nuo miegojimo...
Noriu vakarais bastytis gatvėmis, valgyt čipsus ir žiūrėt Kalėdinius filmus...
Rimtai! Būtinai eisiu į Naujametinį vaidinimą! So so good būna! Laukiu nesulaukiu, dievaž.
Noriu nieko neveikt! Rimtai, mėgautis tą būseną, kai nieko neveiki ir taaaaip gera... mmm...

///

Tačiau aš turiu gyventi šią dieną ir ruoštis rytojui. Fuuuuuj, pagalvojus apie tai, kad mano puskė dabar varo žiūrėt spektaklį,o aš tupėsiu barake ir mokysiuos... Jeeetus, nors... viskam savo laikas. Juk ir ji kažkada tupėjo namie ir mokėsi, o dabar mėgaujasi mokslo suteiktais malonumais;D

///

Sunku pagalvot, kad jau trys valandas sėdžiu prie kompo nu ir nieko neveikiu! Reik jį iš,es pro langą! Jis gadina gyvenimą ir atima labai labai daug laiko:/// Žiauriausia būna, kad sėdi su kažkuo kambary, kalbiesi IR chatiniesi. Nathink good.

///

O studentams ne taip jau lengva kaip aš maniau :
* Pinigai baigiasi per dvi, geriausiu atveju trys savaites.
* Maisto nėra. Tenka mokytis gaminti, bet kadangi barakas - bendras gyvenimas, reiškias - valgai ne vienas;D
* MOkytis labai labai daug, o taip tingisi. NOrs sesiją ne prieš akis, bet... nu fuj!
* Mokytis reikia daug, o barake tai daryt man yra ypač sunku. Ypač užaugus sąlygose - turiu savo kambarį, o dažnai - ir visą aukštą. Ką noriu tą darau.
* Rytai.

*

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą