2011 m. sausio 29 d., šeštadienis

meilėė


- Tu jį myli?

- Hmm... nu taip, myliu.

- Ne, aš klausiu, ar tu jį myli?

- Taigi atsakiau.

- Jei myli, nesakai "nu myliu".

- Nu ok, myliu.

- Vėl nu.

- Ko tu čia prisikabinai?

- Ar tau patinka jis?

- Tai jo, jei aš esu su juo.

- Bet tu jį skaudini kas kartą jum susitikus?

- Kokias nesąmones tu šneki? Neskaudinu aš.

- Praeitą kartą tu jam pasakei, kad bučiavaisi su jo geriausiu draugu.

- Juk tai buvo tik bučinys, jis nieko nereiškia.

- O kas tau tada kažką reiškia?

- Vat jei aš pasimylėčiau, čia būtų rimčiau.

- Bet vistiek jis tau atleistų.

- Tai jo.

- Tu juo naudojiesi kiekvienai akimirkai pasitaikius!

- A tu durna ar kas tau šian užėjo? Jei aš naudočiaus juo, dabar su tavim nešnekėčiau, o gulėčiau su juo.

- Taigi jis dabar varžybose.

- Ooo... mano sportininkėlis.

- Neapsimetinėk, tu jo nė velnio nepažįsti.

- Puikiai žinau ką jis mėgta lovoj.

- ...


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą