2011 m. sausio 2 d., sekmadienis

Mano 2010 metai!

1. Событие года: Aplinkos pasikeitimas. Universitetas jėga!
2. Цвет года: išlieka ta pati - violetinė.
3. Группа года: 3 Doors Down, Eminem!
4. Лучшее путешествие года: Palanga. Fuksų stovkė.
5. Вечер года: Menų spaustuvė,o tada restoranas. Alias vakaras pas Laurą.
6. Одежда года: suknelė, aukštakulniai.
7. Разочарование года: Didelė mano klaida. dėl kurios prisidariau daug bėdų.
8. Песни года: Eminem and Rihana - Love the way u lie.
9. Настроение года: davaj! Veikiam ką nors.
10. Время препровождение года: draugų būrys.
12. Лучший день года: penktadienis!
13. Книга года: Gėda, bet neatsimenu:/
14. Напиток года: "Sex on the beach"
15. Время суток года: vakaras.
16. Город года: Vilnius.
18. Знакомства года: Siga, Laura, Natela, Vaiva, Mindaugas, Mantas K.,
19. Мечта года: Įstoti į teisę, VU. Įstojau:)
20. Вопрос года: Varom taškytis?
21. Самый счастливый месяц года: Rugsėjis.
22. Погода года: Šilta - +18, +22.
23. Поступок года:Draugės palaikymas sunkiu jai metu.
24. Человек года: Herojus, kuris per kančias pasiekė svajonę. Žmogus, kurio vaikystė buvo sunki, bet dabartis - nuostabi.
25.Фраза года: "Ne kažką", "nu davaj."
26. Цель года: Įstot į teisę.
27. Тусовка года: ELSA gimtadienis.
28. Итог года: Sužinojau kas yra tikrieji draugai, ką turiu mylėti ir gerbti. Aplinkos pasikeitimas leido man susipažinti su naujais žmonėmis. Aš labiau pažinau save ir įsitikinau kai kuriais dalykais. O ypač gerai yra tai, kad supratau, kad be sunkaus darbo aš nieko nepasieksiu.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą