2010 m. liepos 31 d., šeštadienis

Man žiauriai sunku sukurti pavadinimą///

Niekada negalvojau, kad taip pasakysiu, bet... aš noriu įsimylėti. Taip taip, aš noriu savo laisvei pasakyti "ate ate" ir mielai susikabinus bristi per tankius gyvenimo krūmynus su mylimu žmogumi. Noriu,kad jis į mane žvelgtų susižavėjusiom akim ir sakytų "myliu". Noriu jam atrodyti gražiausia atsikėlus labai anksti ryte ir nepasidažius... Noriu galėti su juo prisigerti ir svirduliuojant eiti ant 12cm kulniuku ir jausti jo šilta kūną, kuriuo jis apglėbia mane,kai aš vos nekrentu... Rimtai, tai man taip žavu! Noriu su juo kartu, pasisilėpus nuo visų, gerti nupistą nuo stalo šompaną, žvengti iš to,kad niekas jo neranda... Džiaugtis tokiom smulkmenom kaip debesėlių slinkimas dangumi ir lyginti juos su žvėreliais... Ech, meile, kur tu esi?

P.S. O jūs pastebėjote,kaip beatodairiškai greitai bėga laikas? Jau ne tik pageltonavo kai kurių gyventi skubančių medžių lapai, bet ir krenta jie jau! Greitai, labai greitai sulauksime lapų lietaus...

2 komentarai:

  1. kartais zmones ziuredami i toli, nepastebi to, kas yra visai salia... ta ilgai laukta meile nera taip toli, kaip kartais atrodo...

    AtsakytiPanaikinti
  2. Gali būti,kad tavo tiesa, bet aš,jaučiu,esu trumparegė,kad negaliu jos pamatyti...

    AtsakytiPanaikinti